اخبار و رویدادها: جلسه تکریم ومعارفه روسای قدیم وجدید دانشکده فیزیک و مهندسی هسته ای برگزار شد.

جلسه تکریم ومعارفه روسای قدیم وجدید دانشکده فیزیک و مهندسی هسته ای برگزار شد.
سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱- ۱۱:۳۳:۰۹

جلسه تکریم ومعارفه روسای قدیم وجدید دانشکده فیزیک و مهندسی هسته ای برگزار شد.

با حضور ریاست محترم دانشگاه و چند نفر از اعضای هیأت رئیسه و اساتید دانشکده فیزیک و مهندسی هسته ای مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید دانشکده فیزیک و مهندسی هسته ای برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور رئیس دانشگاه، مراسم تكریم دكتر سعید حسامی پیله رود و معارفه دكتر مهدی انصاری راد  به عنوان رئیس دانشكده فیزیك این دانشگاه صبح روز دوشنبه 23 آبان ماه در سالن جلسات این دانشكده برگزار شد.

دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه با بیان اینکه مسئولیت در دانشگاه از خود گذشتگی و ایثار است از زحمات دکتر سعید حسامی پیله رود رئیس قبلی دانشکده به سبب تلاش های صادقانه برای هدایت و راهبری دانشکده تقدیر و تشکر نمود. و ابراز امیدواری کرد که دانشگاه از تجربه مدیریتی ایشان کما فی سابق بهره مند شود.

رئیس دانشگاه در ادامه با اشاره به نظرسنجی برای انتخاب رئیس دانشکده افزود: مبنای انتخاب رئیس دانشکده با استفاده از خرد جمعی و نظرسنجی از اعضای دانشکده بوده و اقبال عمومی برای آقای دکتر انصاری راد نشان از عملکرد خوب ایشان در دوره مدیریت گروه آموزشی بوده است. ایشان ضمن تشکر از پذیرش مسئولیت توسط دکتر انصاری راد خواستار حمایت همه همکاران برای پیشبرد اهداف دانشکده شد.

سپس آقای دکتر سعید حسامی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه همکاران دانشکده که در دوره مسئولیت دانشکده، ایشان را مورد حمایت قرار دادند؛ از پذیرش مسئولیت توسط دکتر انصاری راد تشکر کرده و خواستار حمایت بیش از پیش هیأت رئیسه محترم از رئیس دانشکده شدند.

در ادامه جلسه آقای دکتر انصاری راد رئیس دانشکده فیزیک و مهندسی هسته ای ضمن تشکر از حسن نظر ریاست محترم دانشگاه و همکاران دانشکده و تقدیر از زحمات دکتر حسامی، ابراز امیدواری کرد که با پشتیبانی هیأت رئیسه و حمایت و کمک همکاران دانشکده بتوانیم در پیشبرد اهداف دانشکده گام برداریم.

در پایان جلسه اعضای هیأت رئیسه و تعدادی از همکاران دانشکده فیزیک از دکتر حسامی از زحمات در ایام مسئولیت تشکر و برای دکتر انصاری راد در زمان اجرای مسئولیت آرزوی توفیق نمودند.

photo_2022-11-15_11-32-24photo_2022-11-15_11-32-26


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #تکریم ومعارفه #رئیس دانشکده فیزیک...2
12345