اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با خیّر و مجری طرح مهارت و درآمد دانشجویی (مدد)

دیدار هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با خیّر و مجری طرح مهارت و درآمد دانشجویی (مدد)
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱- ۱۲:۰۱:۲۴

دیدار هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با خیّر و مجری طرح مهارت و درآمد دانشجویی (مدد)

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با خیر و مجری طرح مهارت و درآمد دانشجویی (مدد) دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روبط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، نشست مشترکی بین  هیات رئیسه این دانشگاه با مجری و خیّر دفتر طرح مهارت و درامد دانشجویی(مدد) بیستم مهرماه سال جاری با هدف آشنایی هیات رئیسه دانشگاه با طرح مدد و همچنین پیگیری اجرای تفاهم نامه منعقد شده بین دانشگاه با این طرح در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

IMG_0124

مهندس مصطفی قلم چی مجری دفترطرح مهارت و درآمد دانشجویی(مدد) در این جلسه تسهیل اشتغال  دانشجویان در دو حوزه مهارت آموزی و اجرایی کردن ایده های کسب و کار ارزان دانشجویی به عنوان همکار بنیاد های خیرین حامی دانشگاه ها را از اهداف  طرح مدد برشمرد.

وی تصریح کرد: طرح مدد با حمایت ستاد خیرین وزارت علوم تحقیقات و فناوری  سومین سال متوالی است که صبق انعقاد تفاهم نامه موجود فعالیت خود را در دانشگاه های دانشگاه خوارزمی، صنعتی شاهرود و دانشگاه نیشابور ادامه می دهد.

دکتر هادی  قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی  دانشگاه صنعتی شاهرود نیز در این دیدار با اشاره به تفاهم نامه همکاری بین  این دانشگاه و طرح مدد، خود اشتغالی و برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجربه مهارتی و هوش مالی، استفاده از ظرفیت های آموزشی و امکانات دانشگاه در انجام ماموریت ها و تکالیف سازمانی امکانات مالی و ارتباطی خیرین و همچنین تعریف دوره های کوتاه مدت کاربردی اشتغال و اجرای آن برای دانشجویان را از جمله اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

در این دیدار مهندس مصطفی قلم چی خیّر و مجری طرح مدد، خانم امینی مسئول دفتر طرح مدد، دکتر مرتضی ایزدی فرد رییس دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر هادی قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی  دانشگاه، دکتر محمد عطائی معاون آموزشی وتحصیلات تکمیلی و حجت الاسلام والمسلمین دکتر فندرسکی نماینده نهاد رهبری  در دانشگاه صنعتی شاهرود حضور داشتند.

لازم به ذکر است تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی شاهرود  و دفتر طرح مهارت و درآمد دانشجویی (مدد) 19 شهریور ماه سال جاری  در محل ستاد خیرین وزارت علوم تحقیقات و فناوری وزارت علوم منعقد شده است.

IMG_0128


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #دیدار هیأت رئیسه با خیر طرح مدد #تفاهم نامه...2
12345