اخبار و رویدادها: استفاده از تمام ظرفیت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود

استفاده از تمام ظرفیت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱- ۱۴:۱۱:۳۷

استفاده از تمام ظرفیت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود از فراهم کردن و بکارگیری تمام ظرفیت خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر حسین خسروی با بیان اینکه هرچند به دلیل محدودیت های اعتباری تخصیص خوابگاه به دانشجویان نوبت دوم و روزانه های خارج از سنوات مجاز امکان پذیر نیست ولی سعی شده است که با بسیج تمام امکانات و ظرفیت خوابگاه های دانشجویی، تاحد امکان برای دانشجویان خارج از سنوات نیز اسکان فراهم شود.

 

07

ایشان با بیان محدودیتهای موجود افزود: برای رفاه حال دانشجویان عزیز با رعایت نکات بهداشتی؛ به کلیه دانشجویان روزانه سنوات مجاز در مقاطع تحصیلی کارشناسی و دکتری تخصصی تا هشت نیمسال و برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد تا چهار نیمسال تحصیلی خوابگاه اختصاص یافته است. همچنین به تعدادی از دانشجويان خارج از سنوات مجاز تحصیلی و دانشجویان نوبت دوم ورودي سال 1401 خوابگاه در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این دانشگاه تمام سعی خود جهت بهره مندی هرچه بهتر دانشجویان از امکانات رفاهی مانند خوابگاه دانشجویی و غذاخوریها در همه پردیسهای دانشگاهی را بکار برده است.

مدیر امور دانشجویی، بهداشت و سلامت دانشجویان دانشگاه نیز با بیان اینکه این دانشگاه دارای پنج مجموعه خوابگاه دانشجویی ملکی است افزود: مجتمع خوابگاهی پسران شامل پنج بلوک در پردیس مرکزی؛ مجموعه خوابگاهی پسران شامل سه بلوک بصیرت، ولایت و هدایت و خوابگاه ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی در پردیس مهندسی و فناوریهای نوین، سرای دانشجویی پژوهش و مجموعه خوابگاهی دختران در شهرک دانشگاه قرار دارد.

photo_2022-10-04_14-09-56

احمد خدابخشیان تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، یک بلوک خوابگاهی نیز جهت اسکان دانشجویان متاهل با ظرفیت محدود در نظر گرفته شده که نیمسال تحصیلی آینده به بهره برداری خواهد رسید. ایشان با بیان این نکته که دانشگاه دغدغه خانواده ها برای اسکان دانشجویان در محیطهای خوابگاهی را می داند، تصریح کرد: برای رفاه حال دانشجویان نوبت دوم نیز خوابگاه خودگردان احمدیان را برای پسران و خوابگاه خودگردان البرز را برای دختران در نظر گرفته است.


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #معاونت دانشجویی #تخصیص خوابگاه #سال 1401
12345