اخبار و رویدادها: راه اندازی سامانه کاروان توسط يكي از واحدهاي مستقر در مركز رشد فناوري هاي دانشگاه صنعتی شاهرود

راه اندازی سامانه کاروان توسط يكي از واحدهاي مستقر در مركز رشد فناوري هاي دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱- ۱۲:۱۶:۰۹

راه اندازی سامانه کاروان توسط يكي از واحدهاي مستقر در مركز رشد فناوري هاي دانشگاه  صنعتی شاهرود

راه اندازی سامانه کاروان توسط يكي از واحدهاي مستقر در مركز رشد فناوري هاي دانشگاه صنعتی شاهرود

 

 

راه اندازی سامانه کاروان توسط يكي از واحدهاي مستقر در مركز رشد فناوري هاي دانشگاه صنعتی شاهرود

مدیر عامل شرکت بومی سازان آوای هوشمند رایکا دانشگاه صنعتی شاهرود از راه اندازی سامانه کاروان در زمینه حمل و نقل اتوماسیون اعلام بار در شهرستان شاهرود خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود،شرکت های دانش بنیان با تحول در عرصه علم و دانش و كشف یافته ها و نتایج جدید اقتصادی در رشد و توسعه مناطق مختلف تاثیر زیادی دارند بطوری كه رهبر معظم انقلاب اسلامی چندی قبل در دیدار با نخبگان و فعالان شركتهای دانش بنیان بر اهمیت نقش این شركتها در رونق اقتصادی و اقتصاد مقاومتی تاكید و آنها را موثرترین مولفه های تحقق پایدار اقتصاد توصیف كردند.

با توجه به ضرورت توجه به این مساله، گفت و گویی داشتیم با مدیر عامل شرکت بومی سازان آوای هوشمند رایکا دانشگاه صنعتی شاهرود تا با فعالیت های این شرکت بیشتر آشنا شویم.

مصطفی فرمان بر در گفت و گو با روابط عمومی گفت: شرکت بومی سازان آوای هوشمند رایکا از فروردین 1400 در مرکز رشد و فناوری های نوین این دانشگاه در زمینه تولید و طراحی نرم افزار هایی تحت وب ،اپلیکیشن و هوش مصنوعی فعالیت دارد.

 

 

 

 

وی با بیان اینکه شرکت رایکا تا کنون دو سامانه کاروان و سهام وارف را راه اندازی کرده است افزود: سامانه کاروان در زمینه حمل و نقل اتوماسیون اعلام بار در شهرستان شاهرود فعال است.

فرمان بر با بیان اینکه از زمان راه اندازی سامانه کاروان، تمام اعلام بار شرکت ها از جمله کارخانه سیمان و فولاد شاهرود و نوبت دهی رانندگان در این سامانه ثبت می شود خاطر نشان کرد: جهت توسعه محصول،امکان درخواست غیرحضوری نوبت دهی و دریافت بار به سیستم اضافه شده و مورد استقبال رانندگان قرار گرفته که علاوه بر صرفه جویی در مصرف سوخت ، باعث کاهش ترددهای غیر ضروری رانندگان و آسایش و راحتی آنها شده است.

 

 

مدیر عامل شرکت بومی سازان آوای هوشمند رایکا با بیان اینکه این سامانه در سطح شهرستان شاهرود شناخته شده و مورد استقبال قرار گرفته گفت: اعلام بار بیش از یک هزار راننده و 20 شرکت حمل و نقل شهرستان از طریق سامانه کاروان انجام می شود.

وی تصریح کرد: شرکت رایکا در ادامه توسعه نرم افزار کاروان، قراردای با کارخانه قند شاهرود جهت سیستم نوبت دهی حمل  چغندر این کارخانه امضاء کرده است.

فرمان بر راه اندازی سهام وارف را از دیگر فعالیت های این شرکت برشمرد و گفت: این سامانه در زمینه مدیریت اطلاعات سهام داران بوده و تا کنون 10 شرکت تعاونی و سرمایه گذاری، مانند ذوب آهن شاهرود، شرکت ره آورد شاهرود، کاراوران شاهرود، زعفران کارن و توسعه عمران از آن بهره برداری می کنند.

 


 

مدیر عامل شرکت بومی سازان آوای هوشمند رایکا با بیان اینکه 20 نفر در این شرکت مشغول کار هستند اظهار داشت: این شرکت آمادگی پذیرش نیروی کار بیشتر را داشته و قصد دارییم نرم افزارها و سامانه های جدید دیگری از جمله نرم افزار حسابداری و اتوماسیون حسابرسی را گسترش دهیم.

 

علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه شرکت کاروان به آدرس اینترنتی carvann.ir و همچنین آدرس سهام وارف به آدرس msmarket.ir مراجعه کنند.

 

 

از لینک زیر اپلیکیشن رانندگان کاروان را در کافه بازار مشاهده کنید .

https://cafebazaar.ir/app/ir.carvann.drivers

 


کلمات کلیدی: #شرکت رایکا #دانش بنیان 1
12345