اخبار و رویدادها: آغاز چهاردهمین کنفرانس بین المللی تحلیل پوششی داده ها در دانشگاه صنعتی شاهرود

آغاز چهاردهمین کنفرانس بین المللی تحلیل پوششی داده ها در دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱- ۱۲:۱۲:۵۸

آغاز چهاردهمین کنفرانس بین المللی تحلیل پوششی داده ها در دانشگاه صنعتی شاهرود

چهاردهیمن کنفرانس بین المللی تحلیل پوششی داده ها و تحلیل تصمیم با همکاری دو انجمن ایرانی تحلیل پوششی داده ها و تحقیق در عملیات، در دانشگاه صنعتی شاهرود آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود: چهاردهمین کنفرانس بین المللی پوششی داده ها و تحلیل تصمیم از نهم شهریور ماه سال جاری به صورت حضوری و مجازی  در دانشکده صنایع  و مدیریت این دانشگاه آغاز و تا یازدهم این ماه ادامه دارد.

دکتر مجتبی غیاثی دبیر علمی همایش، تعداد مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش را یکصد و پنجاه مقاله عنوان کرد و گفت: این تعداد توسط 30 نفر از  کارشناسان داخل و خارج کشوری داوری شده است.

وی اضافه کرد:  چهل مقاله به صورت حضوری و پنجاه مقاله نیز  به صورت مجازی پذیرفته شده که در پایان همایش، علاوه بر اعطای گواهینامه معتبر، مقالات پذیرفته شده در دفترچه  ای چاپ و در اختیار دیگران قرار می گیرد.

 دکتر غیاثی، با بیان اینکه کارگاه ها و وبینارهای این همایش به صورت مجازی برگزار می شود گفت:وبینار محدودیت‌های فنی توسعه متاورس در دانشگاه ها، مقدمات تحلیل پوششی داده ها برای نوآموزان و کاربران، تحلیل پوششی داده‌های معکوس: روش‌ها و کاربردها، تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی، روش تحقیق و مقاله نویسی و تئوری باور و تحلیل پوششی داده‌ها  در حاشیه همایش به صورت مجازی برگزاری می شود.

دکتر رضا کیانی ماوی از دانشگاه استرالیا و پروفسور دکتر اندرو دلنیتز از دانشگاه آلمان در آیین افتتاحیه چهاردهیمن کنفرانس بین المللی تحلیل پوششی  داده ها و تحلیل تصمیم  به عنوان مهمانان  ویژه به ایراد سخنرانی پرداختند.

 


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #افتتاحیه #کنفرانس تحلیل داده ها...2
12345