اخبار و رویدادها: گرامیداشت روز کارمند دردانشگاه صنعتی شاهرود

گرامیداشت روز کارمند دردانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱- ۱۰:۴۷:۵۶

گرامیداشت روز کارمند دردانشگاه صنعتی شاهرود

به مناسبت هفته دولت، طی مراسمی از کارکنان نمونه دانشگاه صنعتی شاهرود در تالار دانشکده معدن، نفت وژئوفیزیک این دانشگاه تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر مرتضی ایزدی فرد سرپرست دانشگاه در این آیین با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدا، از کارکنان به عنوان یاوران علمی نام برد و گفت:حضور در جمع دانشجویان و فرهیختگان ،توفیق الهی است و باید بتوانیم از این فضا در راستای ارتقای ارزش های معنوی گام برداریم و با تلاش و کوشش نسلی مجهز به علم و معنویت تحویل جامعه دهیم.

سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود خاطر نشان کرد: تقدیر از تعدادی به عنوان کارمند نمونه به معنای این نیست که تلاش های دیگر همکاران نادیده گرفته شده است، بلکه با توجه به محدودیت هایی که وجود دارد از تعدادی به عنوان نمادین تقدیر می شود.

وی تاکید کرد: از وظایف مهم مدیران، شناسایی ارزش ها، توانمندی ها و ضعف های کارکنان و استفاده ازتمام ظرفیت آن ها جهت دستیابی به اهداف سازمانی است.

دکتر ایزدی فرد ادامه داد: ارزیابی مستمر فعالیت کارکنان باعث می شود که جزئیات کار هر فرد مورد توجه قرار گرفته و  باعث ایجاد انگیزه جهت ارتقاء، بهبود عملکرد و در نهایت افزایش بهره وری آنها شود.

دکتر رضا شیخ معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود هم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت و تبریک روز کارمند، با بیان اینکه انتخاب کارمند نمونه  طبق روال سنوات قبل و شیوه نامه های مصوب انجام شده است، تاکید کرد: در انتخاب افراد؛ تمام معیارها و شاخص ها مدنظر قرار گرفته است.

دکتر رضا شیخ افزود: نگاه سیاستی هیات رئیسه به مجموعه دانشگاه به عنوان موتور محرک، تقدیر و تشویقی در حد توان دانشگاه به صورت پرداخت های مناسبتی، بن رفاهی و پاداش پایان سال است.

در این مراسم از کارکنان نمونه دانشگاه با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

Untixtled-1


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #گرامیداشت #هفته دولت #روزکارمند...2
12345