اخبار و رویدادها: برگزاری دومین جلسه راهبری بسته دوم طرح کلان کاربرد ژئومکانیک

برگزاری دومین جلسه راهبری بسته دوم طرح کلان کاربرد ژئومکانیک
چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱- ۱۳:۰۳:۴۰

برگزاری دومین جلسه راهبری بسته دوم طرح کلان کاربرد ژئومکانیک

دومین جلسه راهبری بسته دوم طرح کلان «کاربرد ژئومکانیک در اکتشاف منابع هیدروکربنی و فناوری های نوین حفاری و مهندسی نفت در چاه های اکتشافی» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دومین جلسه راهبری بسته دوم طرح کلان «کاربرد ژئومکانیک در اکتشاف منابع هیدروکربنی و فناوری های نوین حفاری و مهندسی نفت در چاه های اکتشافی» با حضور دکتر سید مهدیا مطهری مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران، مهندس مهدی فکور مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، دکتر مرتضی ایزدی فرد رییس دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر حسن پور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، با همراهی متخصصین و کارشناسان مدیریت اکتشاف و همچنین دانشگاه در روز سه شنبه 21 تیر ماه جاری به میزبانی مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران در سالن جلسات آن مجموعه برگزار گردید.

در بخش اول این جلسه ضمن اعلام خاتمه دو پروژه از سه پروژه بسته دوم، از اقدامات دانشگاه صنعتی شاهرود در خصوص شبکه سازی موثر در طرح و استفاده حداکثری از ظرفیتهای داخلی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

همچنین نمایندگان شرکت ملی نفت ایران ضمن اشاره به تحقق دستاوردها و اهداف شرکت ملی نفت ایران از انجام این پروژه ها، رضایت خود را از خاتمه به موقع پروژه ها اعلام داشتند.

در پایان این بخش ابراز امیدواری شد که پروژه های آتی نیز در همین مسیر در آینده نزدیک به مرحله اجرا برسند‌ و در بخش دوم نیز برنامه های آتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات مورد نیاز درخصوص نحوه ادامه مسیر و تحقق اهداف نقشه راه برپایه شبکه سازی ملی و بین المللی مشابه تجارب قبل، اخذ گردید.

68595979-b408-44d6-98a1-394ae5249024f16f8679-e298-434f-86a0-feac01b39a61


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #طرح کلان #جلسه راهبردی....2
12345