اخبار و رویدادها: نشست صمیمی سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود با امام جمعه شهر

نشست صمیمی سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود با امام جمعه شهر
چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱- ۱۴:۳۴:۵۹

نشست صمیمی سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود با امام جمعه شهر

طی نشست صمیمی سرپرست و جمعی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با امام جمعه شهر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، روز چهارشنبه 8 تیر ماه سال جاری در نشست صمیمی سرپرست و جمعی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه با امام جمعه شهر شاهرود در محل دفتر امام جمعه دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست دکتر مرتضی ایزدی فرد سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود با اشاره به رویکرد مثبت و تلاش در کلیه حوزه های وزارت و دانشگاه در خصوص پیگیری امور، به ارائه گزارشی در خصوص برنامه های دانشگاه در بخشهای مختلف؛ بودجه و اعتبارات، افزایش قابل توجه حقوق نیروهای شرکتی ها در سال جدید، ساخت خوابگاه متاهلین و دانشجویی، تغییر و تحولات مدیریتی در سطح دانشگاه، تعاملات با مدیریت شهری برای پیشبرد اهداف پرداخت و به مشکلات مرتبط با بحث همسان سازی حقوق اساتید و حضوری شدن کلاسها در زمان ماه مبارک رمضان اشاره نمود و گفت: با توجه به انجام اقدامات ارزشمند توسط دولت انقلابی، دانشگاه نیز تلاش دارد تا در راستای برنامه راهبردی دولت حرکت نماید.

 حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل فندرسکی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در این دیدار ضمن بزرگداشت خاطره شهدای هفتم تیر به بحث حجاب و عفاف در دانشگاه و پیگیری فرایندهای فرهنگی متعدد پرداخت.

 حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه شهر شاهرود، در این نشست پیرو گزارش ارائه شده ضمن تاکید بر عملی سازی شعار سال و نقش اساسی دانشگاه ها و پارک ها، در خصوص پیشبرد اهداف دانشگاه و شهرستان، عنوان کرد: اهمیت دانشگاه بر کسی پوشیده نیست، چراکه پیشرفت آن موجب پیشرفت جامعه خواهد شد.

ایشان بر مشخص بودن پیوست فرهنگی هر کاری در دانشگاه تاکید نمود و گفت: سهم دانشگاه صنعتی باید در تحقق شعار سال دیده شود و دانشگاه ها در زمینه مسئولیت اجتماعی در خصوص مدیریت بهینه مصرف ورود نموده و با حضور در شهر، پیوست مردمی را حفظ نمایند.

 e3eefe67-7110-433f-9977-0977e78cba03


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #دیدار #هیأت رئیسه #امام جمعه...3
12345