اخبار و رویدادها: بازدید مدیران؛ کارشناسان، دبیران و مشاوران آموزش و پرورش و دبیرستان های نظری شاهرود از قابلیت های دانشگاه

بازدید مدیران؛ کارشناسان، دبیران و مشاوران آموزش و پرورش و دبیرستان های نظری شاهرود از قابلیت های دانشگاه
سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱- ۱۱:۳۳:۳۹

بازدید مدیران؛ کارشناسان، دبیران و مشاوران آموزش و پرورش و دبیرستان های نظری شاهرود از قابلیت های دانشگاه

مدیران؛ کارشناسان، دبیران و مشاوران اداره آموزش و پرورش و دبیرستانهای نظری شاهرود ، به منظور آشنایی بیشتر با امکانات و دستاوردهای دانشگاه صنعتی شاهرود و تبادل اطلاعات از قابلیت های این دانشگاه بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مدیران؛ کارشناسان، دبیران و مشاوران اداره آموزش و پرورش و دبیرستانهای نظری شهرستان شاهرود روز دوشنبه 6 تیر ماه جاری در اولين نشست راهبردی تحصيلات عالي با دانشگاه صنعتي شاهرود، به منظور آشنایی بیشتر با امکانات و دستاوردها، از قابلیت های این دانشگاه بازدید به عمل آوردند.

دکتر هادی قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، در ابتدای جلسه گزارش مختصری از وضعیت فعلی دانشگاه در خصوص اعضای هیات علمی، دانشجویان، کارمندان، دانشکده ها، آزمایشگاه ها، رشته های مختلف موجود در مقاطع مختلف تحصیلی پرداخت.

وی افزود: در دانشگاه صنعتی شاهرود با همت همکاران هیات علمی چندین مجله علمی پژوهشی منتشر می شود و یافته های جدید در سطح کشور در حوزه های مختلف به چاپ می رسد. دکتر قربانی همچنین با اشاره به نشر مقالات علمی پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و خارجی و وجود دانشمندان برتر جهان، به عقد قراردادهای علمی و تحقیقاتی بزرگ و ملی با شرکت ها و سازمان های ملی و منطقه ای پرداخت و ضمن تاکید بر فراهم نمودن خوابگاه برای کلیه دانشجویان، افزود: دانشگاه صنعتی شاهرود تلاش دارد با ایجاد زمینه و فضای مناسب برای دانشجویان دغدغه خانواده ها را کاهش داده و در نهایت فارغ التحصیلان خوبی را تربیت نماید.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با اشاره به تاریخچه دانشگاه در جمع مدیران و مشاوران دبیرستان ها، در خصوص همکاری خوب بین آموزش و پرورش و دانشگاه ابراز امیدواری کرد و گفت: تلاش داریم تا این برنامه ها و ارتباطات بتواند منشا خیر و برکت برای این مجموعه ها و شهرستان شود.

00 (4)00 (6)

در این دیدار مهندس رشیدی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، ضمن اشاره به این موضوع که مردم خواهان آموزش و پرورشی کیفی هستند، به ارائه گزارشی در خصوص تعداد آموزشگاه ها، پرسنل رسمی شاغل و کلاس های درس در تمامی مقاطع پرداخت و آموزش و پرورش استان را جز 5 مرکز برتر در سطح کشور برشمرد. وی در ادامه با بیان دیدگاه های خود در زمینه ارتباط موثر و سازنده دو نهاد فرهنگی در سطح شهرستان، افزود: استفاده از امکانات وسیع دانشگاه برای دانش آموزان شاهرودی یک شانس است.

مهندس رشیدی در سخنان خود با ذکر این نکته که برگزاری این قبیل جلسات آثار مثبت فراوانی به همراه دارد، ابراز امیدواری کرد که با همیاری دو نهاد بتوانیم در راستای غنی سازی اندوخته های علمی دانش آموزان و دانشجویان که مدیران و آینده سازان این مرز و بوم هستند برنامه های منسجم اجراء نماییم و بهتر است به روش های مختلف ظرفیت های موجود در دانشگاه به اطلاع دانش آموزان برسد تا آشنایی کافی را در این زمینه بدست آورند و دانش آموزان نخبه جشنواره ها و المپیادهای مختلف جذب دانشگاه شوند.

آقای عامریان معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، در این نشست به نقش و جایگاه دو نهاد علمی در سطح شهرستان پرداخته و با تاکید بر تعامل خوب بین دانشگاه صنعتی شاهرود و سیستم یکپارچه آموزش و پرورش شاهرود، به بیان شاخص های مناسب در سطح شهرستان پرداخته و بر اثرات خوب تحصیل دانش آموزان شاهرودی در دانشگاه شهر خود و همچنین به حداقل رساندن آسیب ها، مسائل و مشکلات تاکید کردند.

در ادامه پس از بازديد آزمايشگاه هاي آموزشي و پژوهشي آزمايشگاه مركزي واقع در پردیس اصلی دانشگاه و عزیمت به پردیس مهندسی؛ جهت بازديد از فضاي داخلي، سالن هاي مطالعه و مخازن در دسترس دانشجویان در كتابخانه مركزي و بازدید از آزمايشگاه ها و فضاي آموزشي دانشكده های كامپيوتر و برق این دیدار به پایان رسید. 

00 (8)      00 (22)

00 (17)00 (10)

00 (21)00 (20)

 


کلمات کلیدی: #بازدید #اموزش و پرورش #شاهرود #دانش آموز #پتانسیل #قبالیت دانشگاه #توانمندی #کنکور #انتخاب رشته #3
12345