اخبار و رویدادها: تکریم و معارفه مدير امور دانشجويی دانشگاه صنعتی شاهرود

تکریم و معارفه مدير امور دانشجويی دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱- ۱۰:۳۴:۲۲

تکریم و معارفه مدير امور دانشجويی دانشگاه صنعتی شاهرود

طی مراسمی ضمن تقدیر از زحمات دکتر احمد واعظیان به عنوان مدیر امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود، احمد خدابخشیان به عنوان سرپرست مديريت امور دانشجويي، بهداشت و سلامت دانشجويان دانشگاه منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، ظهر روز دوشنبه 23 خرداد ماه جاری طی نشستی با حضور دکتر مرتضی ایزدی فرد سرپرست، دکتر حسین خسروی معاون دانشجویی و کارکنان حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه، از زحمات دکتر احمد واعظیان مدیر اسبق امور دانشجویی دانشگاه تقدیر بعمل آمد و احمد خدابخشیان به عنوان سرپرست مديريت امور دانشجويي، بهداشت و سلامت دانشجويان دانشگاه معرفی شد.

در ابتدای این جلسه دکتر ایزدی فرد، ضمن اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی به نسل جوان که آینده سازان جامعه هستند، حوزه امور دانشجویی را مهمترین بازوی معاونت دانشجویی عنوان نمود و افزود: تعدد امور در این حوزه لازمه تلاش مستمر است و جا دارد از زحمات دکتر واعظیان به منظور حجم بالای کار و انجام امور به درستی در زمان شیوع بیماری کرونا تقدیر نمود و خواستار توفیق و پیشرفت بیش از پیش برای احمد خدابخشیان در این کسوت شد.

در ادامه حاضرین در جلسه پس از ارائه گزارشی توسط دکتر واعظیان از روند مدیریت خود در این حوزه، به بیان نقاط قوت در طول تصدی ایشان پرداختند و ضمن تبریک به آقای خدابخشیان جهت همکاری با این حوزه اعلام آمادگی نمودند.

0009

در بخشی از حکم احمد خدابخشیان آمده است:

با عنايت به بند «الف» ماده «17» آيين نامه جامع مديريت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي، پژوهشي و فناوري مصوب جلسه 684 شوراي عالي انقلاب فرهنگي و نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربيات ارزنده جنابعالي به موجب اين ابلاغ به عنوان سرپرست مديريت امور دانشجويي، بهداشت و سلامت دانشجويان دانشگاه منصوب مي شويد تا وظايف و امور محوله را با هماهنگي و نظر معاون محترم دانشجويي به انجام رسانيد.

اميد است با استعانت از خداوند متعال و با تلاش، همدلي و همفكري با همكاران محترم آن حوزه در انجام نيكوي امور موفق و مويد باشيد و منشا خير و خدمات شايسته واقع گرديد.

08

 

12345