اخبار و رویدادها: کسب مقام دوم شنا مسابقات قهرمانی توسط دانشجویان پسر دانشگاه صنعتی شاهرود

کسب مقام دوم شنا مسابقات قهرمانی توسط دانشجویان پسر دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱- ۱۰:۱۸:۳۷

کسب مقام دوم شنا مسابقات قهرمانی توسط دانشجویان پسر دانشگاه صنعتی شاهرود

دانشجويان دانشگاه صنعتی شاهرود مقام دوم شنا مسابقات قهرمانی دانشجویان پسر منطقه 9 دانشگاه های کشور را كسب نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، خردادماه 1401 تیم شنای اين دانشگاه نایب قهرمان مسابقات شنای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۹ ورزش کشور شد.

تیم ۴ نفره شنای دانشگاه صنعتی شاهرود به مربیگری و سرپرستی دکتر علی حسنی در ماده های انفرادی با کسب ۳ طلا و ۴ نقره و یک برنز وهمچنین در ماده های تیمی با یک طلا و یک نقره به مقام دوم مسابقات شنای منطقه ۹ دانشجویی کشور دست يافت و سبب شد تا در پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور که تیرماه سال جاری در تبریز برگزار خواهد شد، موفق به کسب سهمیه برای هر ۴ شناگرشوند.

دانشگاه فردوسی مشهد با ۸ شناگر و به صورت کامل در مجموع با375 امتیاز مقام اول و دانشگاه صنعتی شاهرود فقط با ۴ شناگر در مجموع با ۲۵۲ امتیاز مقام دوم و موسسه غیر انتفاعی خاوران با تیم کامل در مجموع با ۲۰۶ امتیاز مقام سوم را از آن خود کردند.

اعضای تیم دانشگاه صنعتی شاهرود فرشید قناعتی دانشجوی رشته مهندسی عمران با کسب ۳طلا و ۲ نقره ،سید امین مهدی زاده دانشجوی کارشناسی مهندسی مکانیک با ۲ طلا و ۳ نقره ، احمد رضا کوه فلاح دانشجوی مهندسی پزشکی با ۱ طلا و ۲ نقره و علی قادریان دانشجوی دکتری مهندسی مکانیک با ۱ طلا و یک نقره افتخاری برای دانشگاه آفريدند.

لازم به ذکر است این مسابقات با حضور ۱۲ دانشگاه منطقه ۹ برگزار شد.

روابط عمومی دانشگاه، ضمن عرض تبریک به اين تیم برای این عزیزان در پانزدهمین المپیاد دانشجویان کشور آرزوی موفقیت دارد.

Swimming


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #مسابقات قهرمانی #شنا #مقام دوم....3
12345