اخبار و رویدادها: انتصاب رئیس دانشكده مهندسی برق دانشگاه

انتصاب رئیس دانشكده مهندسی برق دانشگاه
یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱- ۱۱:۴۷:۲۶

انتصاب رئیس دانشكده مهندسی برق دانشگاه

دكترمرتضی ایزدی فرد سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود طی حكمی دكتر محمد رضا جوان را به سمت ریاست دانشكده مهندسی برق این دانشگاه منصوب كرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دكترمرتضی ایزدی فرد سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود طی حكمی دكترمحمرضاجوان را به سمت ریاست دانشكده مهندسی برق این دانشگاه منصوب كرد.

دربخشی ازاین حكم آمده است:

 احتراماً؛ با عنایت به بند «10-هـ» ماده «4» آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری مصوب جلسه 684 شورای عالی انقلاب فرهنگی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست دانشكده مهندسی برق دانشگاه منصوب می شوید تا وظایف و امور محوله را بر اساس آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و با هماهنگی معاونین و مدیران محترم ستادی به انجام رسانید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و عنایت به اصول والای انقلاب اسلامی و در سایه صداقت، تلاش، همدلی و همفكری با همكاران محترم آن دانشكده موجبات ارتقای دانشگاه را فراهم نمایید و موفق به تاییدات الهی و منشاء خیر و خدمات شایسته واقع گردید.

photo_2022-05-29_11-48-45

همچنین دكترایزدی فرد طی نامه ای ضمن قدردانی از پذیرش مسئولیت معاونت دانشجویی دانشگاه توسط حسین خسروی از زحمات صادقانه و تلاش های ارزنده ایشان در مدت تصدی ریاست دانشكده مهندسی برق تشكرنمود.

photo_2022-05-29_11-48-37


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #انتصاب #رئیس دانشکده #مهندسی برق...2
12345