اخبار و رویدادها: معارفه معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود

معارفه معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱- ۱۲:۵۶:۵۱

معارفه معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود

دكتر حسين خسروي عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و رباتیک دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان معاون دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، طی جلسه ای با حضور دکتر مرتضی ایزدی فرد سرپرست دانشگاه،  از زحمات دکتر ابراهیم هاشمی در کسوت معاونت دانشجویی تقدیر شد و دكتر حسين خسروي استاد دانشکده مهندسی برق و رباتیک این دانشگاه به عنوان معاون دانشجویی معرفی شد.

در بخشی از حکم دکتر خسروي آمده است؛

با عنايت به بند «10-هـ» ماده «4» آيين نامه جامع مديريت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي، پژوهشي و فناوري مصوب جلسه 684 شوراي عالي انقلاب فرهنگي و نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربيات ارزنده جنابعالي به موجب اين ابلاغ با حفظ پست سازماني به عنوان معاون دانشجويي دانشگاه منصوب مي شويد.

اميد است با استعانت از خداوند متعال و عنايت به اصول والاي انقلاب اسلامي و بر اساس اهداف و سياست هاي وزارت متبوع و دانشگاه، در سايه تلاش، همدلي و همفكري با همكاران محترم در انجام امور محوله موفق باشيد. توفيق روزافزون جنابعالي را از درگاه خداوند منان مسالت مي نمائیم.

دکتر ایزدی فرد در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات دکتر ابراهیم هاشمی، از دکتر خسروی به جهت قبول این مسئولیت تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد که با توجه به توانمندی و تجربه ایشان، حوزه معاونت آموزشی در جهت پیشبرد اهداف تعیین شده به درستی گام برخواهد داشت.

دکتر ایزدی فرد به لزوم بررسی های مختلف جهت انتخاب مناسب ترین گزینه برای مدیریت این معاونت تاکید نمود و گفت: باید در انتخاب مدیریت ها دقت نمود تا ریل گذاری برای آینده دانشگاه به خوبی انجام شود، وی به اهمیت علاقه مندی فرد به فعالیت در حوزه دانشجویی و داشتن تجربیات مناسب با بحث دانشجویی تاکید نمود و ابراز داشت: باید نیروی های جوان و علاقه مند به منظور کادرسازی مناسب برای آینده دانشگاه وارد صحنه شوند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابوالفضل فندرسکی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تاکید بر اهمیت تلاش و شکیبایی در امور مدیریتی، بیان داشت: اگر یک کار از انسان پذیرفته شود خداوند آن را از اهل بهشت قرار خواهد داد.

دکتر ابراهیم هاشمی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از همکاران حوزه معاونت دانشجویی برای دکتر خسروی آرزوی توفیق و سلامتی نمود و دکتر خسروی نیز با تقدیر از از زحمات دکتر هاشمی اظهار امیدواری کرد که با همکاری کلیه دوستان این مسئولیت را با سربلندی به سرانجام رساند.

 5062ddc6-19e7-4fe8-aba7-789c11bcecda02e60c8d-493e-4d90-8ecd-6d074d2e6236

302ecb2b-c48f-4489-b0a1-afed87c2380f

12345