اخبار و رویدادها: امکان پذیرش دانشجوی دکتری فیزیک به صورت مشترک بین دانشگاه صنعتی‌شاهرود و مرکز ICTP

امکان پذیرش دانشجوی دکتری فیزیک به صورت مشترک بین دانشگاه صنعتی‌شاهرود و مرکز ICTP
یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱- ۱۰:۴۸:۲۱

امکان پذیرش دانشجوی دکتری فیزیک به صورت مشترک بین دانشگاه صنعتی‌شاهرود و مرکز ICTP

پیرو اطلاعيه دكتری بدون آزمون1401 دانشگاه صنعتی شاهرود، امکان پذیرش دانشجوی دکتری فیزیک به صورت مشترک بین دانشگاه صنعتی‌شاهرود و مرکز ICTP محقق شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، پیرو کسب عنوان Senior Associate به مدت ۶ سال از سوی مرکز تحقیقات بین‌المللی فیزیک نظری عبدالسلام  ایتالیا(ICTP) توسط دکتر مهدی مومنی عضو هیات علمی دانشکده فیزیک این دانشگاه، امکان پذیرش دانشجوی دکتری فیزیک به صورت مشترک بین دانشگاه صنعتی‌شاهرود و مرکز ICTP محقق شده است.

مومنی با تجربه فعالیت در زمینه‌های پدیده‌های غیرخطی در فیزیک پلاسما، مدل‌های مگنتوهیدرودینامیک و بررسی آماری سیستم‌های متلاطم و آشوبناک، در این خصوص توضیح داد: در قالب طرح Sandwich Training Educational Programme (STEP)  می توان چند دانشجوی دکتری به صورت مشترک بین دانشگاه صنعتی‌شاهرود و مرکز ICTP  تعریف کرد، به نحوی که دانشجویان پذیرفته شده می‌توانند بمدت ۳ سال و هر سال حداکثر تا ۶ ماه به صورت فرصت مطالعاتی و با حمایت کامل مالی مرکز به ICTP مسافرت و از تمامی امکانات آنجا استفاده کنند.

عضو هیات علمی دانشکده فیزیک، شرط استفاده از این طرح را قبولی دانشجویان در مقطع دکتری دانشگاه صنعتی‌شاهرود عنوان نمود و ابراز داشت: با توجه به فراخوان جذب دانشجوی دکتری بدون آزمون (استعداد درخشان) در دانشگاه صنعتی شاهرود علاقمندان می‌توانند، با مراجعه به وب سایت دانشگاه در قسمت اطلاعیه‌ها (https://shahroodut.ac.ir/fa/) ضمن مطالعه دقیق شرایط پذیرش نسبت به ثبت نام و تهیه مدارک لازم اقدام نمایند.

لازم به ذکر است؛ آخرین مهلت جهت ثبت اولیه در سامانه پذیرش بدون آزمون ۱۴۰۱/۲/۲۷ می باشد.

همچنین علاقمندان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر از طریق ایمیل (mehdy_momeny@yahoo.com) با دکتر مومنی ارتباط برقرار نمایند.


کلمات کلیدی: #پدیرش دانشجو #بدکتری #بدون آزمون #فیزیک #ICTP....2
12345