اخبار و رویدادها: برگزاري آئين تجليل از كارگران دانشگاه صنعتي شاهرود

برگزاري آئين تجليل از كارگران دانشگاه صنعتي شاهرود
یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱- ۱۴:۲۶:۰۳

برگزاري آئين تجليل از كارگران دانشگاه صنعتي شاهرود

آئين تجليل از كارگران دانشگاه صنعتي شاهرود با حضور سرپرست و هيأت رئيسه دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، آئين تجليل از كارگران این دانشگاه پیش از ظهر روز یکشنبه 18 ارديبهشت ماه جاري با حضور سرپرست و هيأت رئيسه دانشگاه در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک این دانشگاه برگزار شد.

دكتر مرتضی ایزدی فرد سرپرست دانشگاه صنعتي شاهرود در آئين تجليل از كارگران اين دانشگاه كه به مناسبت روز جهاني کار و كارگر برگزار شد، از تلاش ها و خدمات ارزنده تمامي كارگران و نيروهاي شركتي دانشگاه تقدير كرد و گفت: کارگران به عنوان ستون فقرات جامعه صنعتی محور  کار و تلاش هستند. وی با اشاره به مفهوم ارزشمند کار در جامعه اسلامی، با بیان آیاتی از قرآن بر ارزش گذاری مدیران در خصوص تکریم افراد در هر سازمان تاکید نمود و ابراز داشت: باید این فرهنگ در جامعه توسعه داده شود و از جایگاه دانشگاه به جامعه تسری یابد.

دکتر ایزدی فرد همچنین تصريح كرد: باید در محیط کار شرایطی فراهم شود که علاقه مندی افراد در فضای کار بیشتر شده و مجموعه کاری از در کنار هم بودن لذت ببرند، چراکه پیشبرد اهداف سازمان توسط افراد انجام می شود.

حجت الاسلام و المسلمين حاج آقاي فندرسكي مسئول دفتر نهاد نماينگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ضمن تبریک روز كار و كارگر، با بيان رواياتي به بيان مقام والاي كارگر از ديد اسلام پرداخت و ضمن اشاره به جایگاه و مقام ارزشمند کارگری و نقش اساسی آن در رشد اقتصادی کشور، خاطر نشان کرد کسی که برای معاش خانواده تلاش نماید مشابه با جهادگر در راه خدا بوده و اگر در این راه از دنیا رود مقام شهید خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمين فندرسكي به نگاه ویژه اسلام به شغل کار و کارگری پرداخت و با بیان اینکه بسیاری از پیامبران از همین راه ارتزاق داشتند، با ذکری حدیثی بالاترین بخش از هفتاد جزء عبادت را کسب روزی حلال عنوان نمود.

در ادامه دكتر رضا شیخ معاون اداري و مالی دانشگاه در اين مراسم ضمن تبريك به كارگران و تقدير از زحمات نيروهاي شركتي دانشگاه گفت: نيروهاي شركتي می توانند در پیشبرد اهداف دانشگاه موثر و مفید بوده و با دقت و نظم در روند کار خود به پیشبرد اهداف مجموعه کمک نمایند. وی به فعالیت 218 نیروی فعال توسط چهار شرکت طرف قرار داد در دانشگاه اشاره نمود و افزود: پرورش نیروی کاری در جامعه باید به نحوی باشد که در یک سیستم هر شخصی بتواند به درستی خود و در نهایت سیستم را کنترل کند.

photo_2022-05-09_10-23-38photo_2022-05-09_10-23-43photo_2022-05-09_10-23-47

photo_2022-05-09_10-19-56photo_2022-05-09_10-20-46

12345