اخبار و رویدادها: اطلاعیه دانشجویی(43): نحوه انتخاب اتاق و اسكان در خوابگاه برای دانشجويان كارشناسی دروس عملی و آزمايشگاهی

اطلاعیه دانشجویی(43): نحوه انتخاب اتاق و اسكان در خوابگاه برای دانشجويان كارشناسی دروس عملی و آزمايشگاهی
چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱- ۱۳:۲۵:۵۴



 دانشجويان كارشناسي دروس عملي و آزمايشگاهي در خصوص نحوه انتخاب اتاق و اسكان در خوابگاه، فایل های ذیل را مطالعه نمایید به پیوست فایل اسامی دانشجویانی که به آنها خوابگاه تعلق می گیرد ذکرشده است:

 

اطلاعیه شماره 4

قابل توجه کلیه دانشجویان محترم کارشناسی

دارای دروس عملی و آزمایشگاهی

                 متقاضی خوابگاه در نیم سال دوم 1401-1400

          دانشجویانی که اسامی آنها در فایل پیوست آمده است با توجه به نکات ذیل می توانند در خوابگاه اسکان پیدا کنند:

  1. براساس آخرین پروتکل های بهداشتی آموزش حضوری دانشگاه ها، برای استفاده دانشجویان از خوابگاه، واکسیناسیون کامل (3 دوز) الزامی است، مگر برای دانشجویانی که مشکل پزشکی دارند و یا زمان تزریق دوز سوم واکسن آنها فرا نرسیده است. لذا با عنایت به لزوم رعایت این دستورالعمل، با درخواست دانشجویانی که 3 نوبت واکسن دریافت کرده اند، موافقت شده است.
  2. با توجه به اینکه تعدادی از دانشجویان، بنا به دلایل مختلف، 2 نوبت واکسن دریافت کرده اند و در راستای مساعدت به این گروه از دانشجویان با درخواست خوابگاه آنان مشروط بر اینکه حداکثر تا پایان فروردین ماه نسبت به تزریق دوز سوم واکسن خود اقدام نمایند، موافقت شده است.
  3. با عنایت به اینکه با درخواست خوابگاه دانشجویانی که واکسیناسیون انجام نداده و یا 1 نوبت واکسن را دریافت کرده اند، موافقت نشده و در لیست پیوست در بخش توضیحات به آن اشاره شده است، لذا از مراجعه به خوابگاه ها، جداً خودداری نمایند.
  4. کلیه خوابگاه ها به صورت شبانه روزی آماده پذیرش دانشجویانی است که اسامی آنها طبق برنامه زمان بندی شده، در لیست پیوست بوده و با درخواست آنها موافقت شده است، لذا دانشجویان محترم با ارائه کارت واکسیناسیون و تحویل تصویر آن می توانند نسبت به تحویل اتاق خود اقدام نمایند.

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

قابل توجه کلیه دانشجویان خوابگاهی به ویژه دانشجویان ورودی جدید

ضمن عرض خیر مقدم به کلیه دانشجویان گرامی به ویژه دانشجویانی که برای اولین بار از خوابگاه های دانشگاه استفاده می کنند، موارد ذیل را متذکر می شود:

 

  1. نشانی خوابگاه های دانشگاه صنعتی شاهرود

 

    دانشجویان پسر دانشکده های پردیس مهندسی و فناوریهای نوین

شامل دانشکده های مهندسی برق و رباتیک، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، مهندسی شیمی و مواد، مهندسی مکانیک و مکاترونیک، مهندسی عمران و دانشکده علوم ریاضی در مجموعه خوابگاه های پردیس مهندسی و فناوری که درهمین پردیس به نشانی: بلوار دانشگاه، روبروی دانشگاه آزاد اسلامی واقع شده است.

  •     دانشجویان پسر دانشکده های پردیس مرکزی

شامل دانشکده های مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک، مهندسی معماری و شهرسازی، مهندسی صنایع و مدیریت، تربیت بدنی، شیمی، فیزیک و مهندسی هسته ای، علوم زمین و کشاورزی در مجموعه خوابگاه مرکزی واقع در پردیس مرکزی دانشگاه که در میدان هفت تیر، بلوار دانشگاه واقع است.

  •      خوابگاه دانشجویان دختر کلیه رشته ها

در مجموعه خوابگاهی هفت تیر واقع در میدان هفت تیر، جنب خانه سالمندان واقع است.

تذکرات مهم:

دانشجویان عزیز ضمن مراجعه به سامانه تغذیه در منوی سامانه های صفحه اصلی دانشگاه و یا در بخش تغذیه در سامانه خدمات دانشجویی ( بوستان) و مطالعه اطلاعیه ها و نکات آن، لازم است موارد زیر را انجام دهند:

جهت رزرو غذا در سامانه تغذیه و استفاده از سلف سرویس

  • دانشجویان پسر دانشکده های پردیس مرکزی، غذاخوری زیتون
  • دانشجویان پسر دانشکده های پردیس مهندسی و فناوریهای نوین، غذاخوری برکت
  • و کلیه دانشجویان دختر، غذاخوری خوابگاه 7 تیر را می بایست انتخاب نمایند.
  • دانشجویانی که تاکنون کارت دانشجویی خود را دریافت ننموده اند، در اولین فرصت کارت مذکور (که کارت تغذیه هم می باشد) را از آموزش دانشکده خود دریافت نمایند.
  • بدیهی است تحویل غذا صرفاً از طریق کارت دانشجویی امکان پذیر بوده و می بایست جهت دریافت غذا به همراه داشته باشند.

 

  1. امکانات موجود در خوابگاه ها

با توجه به اینکه امکانات موجود در همه اتاقهای خوابگاه ها شامل: تخت خواب (جهت رعایت مسائل بهداشتی بدون تشک و بالشت و پتو)، یخچال، کمد، میز و صندلی مطالعه، روفرشی و ... می باشد، لذا دانشجویان گرامی علاوه بر وسایل شخصی و بهداشتی، تشک، بالشت، پتو و ملحفه به همراه داشته باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه خدمات دانشجویی ( سامانه بوستان ) بخش اداره خوابگاه ها مراجعه نمایید.

 

اداره کل امور دانشجویی

دانشگاه صنعتی شاهرود

 

 لیست اسامی دانشجویان کارشناسی واجد شرایط خوابگاه دارای دروس عملی و آزمایشگاهی

 لازم به ذكر مي باشد اسامي دانشجويان هر دانشكده ها به صورت كاربرگ مجزا (sheet) وارد شده است

12345