اخبار و رویدادها: جلسه پرسش و پاسخ مجازی دانشجویان با معاونین آموزشی و دانشجویی دانشگاه

جلسه پرسش و پاسخ مجازی دانشجویان با معاونین آموزشی و دانشجویی دانشگاه
سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱- ۱۳:۳۰:۴۰

جلسه پرسش و پاسخ مجازی دانشجویان با معاونین آموزشی و دانشجویی دانشگاه

در پی مصوبه‌ی‌ ستاد ملی کرونا و برنامه‌‌ی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص فرآیند و نحوه حضوری شدن آموزش دانشجویان؛ جلسه ای مجازی با حضور معاونین آموزشی و دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود با دانشجویان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در پی مصوبه‌ی‌ ستاد ملی کرونا و برنامه‌‌ی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درخصوص آموزش حضوری دانشجویان؛ جلسه ای مجازی با حضور دکتر محمد عطایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر ابراهیم هاشمی معاون دانشجویی، دکتر حمید آقاجانی مشاور رئیس و مسئول دفتر ریاست و روابط عمومی، دکتر واعظیان مدیرکل امور دانشجویی و مسئولین خوابگاه خواهران و برادران دانشگاه با دانشجویان این دانشگاه بعد از ظهر روز دوشنبه 22 فروردین ماه 1401 برگزار شد.

photo_2022-04-12_13-28-18

در ابتدا این جلسه دکتر عطایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی به بیان شرایط حضور دانشجویان و لزوم انجام سه دوز واکسیناسیون جهت حضور و همکاری دانشگاه با دانشجویانی که شرایط ویژه ای در خصوص تزریق واکسن دارند، اعلام نمود و در ادامه دکتر هاشمی معاون دانشجویی درخصوص وضعیت و شیوه اسکان در خوابگاه‌ها توضیحاتی را بیان کرد و تاکید داشت که طوری برنامه ریزی شده که تا حد توان و مقدورات به کلیه متقاضیان خوابگاه تعلق گیرد.

دکتر واعظیان مدیرکل امور دانشجویی نیز به بیان نحوه حضور دانشجویان سه مقطع طبق اطلاعیه های اعلامی از سمت دانشگاه، تحت قوانین بالادستی اشاره نمود و در خصوص، ثبت نام برای خوابگاهها، تغذیه و سرویس های دانشجویی توضیحاتی ارائه دادند.

در ادامه این جلسه که به ‌صورت پرسش و پاسخ و حدود سه ساعت به طول انجامید، معاونین مربوطه به پرسش‌های مطرح شده از سوی دانشجویان پاسخ دادند و تاکید شد که ضمن تلاش دانشگاه در خصوص آماده سازی بستری مناسب جهت حضور، دانشجویان نیز کلیه اطلاعات را از منابع معتبر دانشگاه دریافت نمایند.

photo_2022-04-12_13-28-45photo_۲۰۲۲-۰۴-۱۲_۱۲-۳۰-۴۰

12345