اخبار و رویدادها: اطلاعیه شماره (2 ) نحوه اسکان دانشجویان محترم 1400- دانشگاه صنعتی شاهرود در نیم سال دوم 1401

اطلاعیه شماره (2 ) نحوه اسکان دانشجویان محترم 1400- دانشگاه صنعتی شاهرود در نیم سال دوم 1401
چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱- ۲۳:۱۴:۳۹

اطلاعیه شماره (2   ) نحوه اسکان دانشجویان محترم 1400- دانشگاه صنعتی شاهرود در نیم سال دوم 1401

اطلاعیه شماره 2 نحوه اسکان دانشجویان محترم 1400- دانشگاه صنعتی شاهرود در نیم سال دوم 1401

اطلاعیه شماره 2 نحوه اسکان دانشجویان محترم

دانشگاه صنعتی شاهرود در نیم سال دوم 1401-1400

 

پیرو اطلاعیه شماره 3 معاونت محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مبنی بر نحوه حضور دانشجویان محترم در نیم سال دوم 1401-1400، نحوه اسکان دانشجویان را به استحضار می رساند:

دانشجویان غیر بومی کارشناسی ارشد متقاضی استفاده از خوابگاه دانشجویی می توانند از تاریخ 17 لغایت 22 فروردین ماه 1401 و دانشجویان غیربومی کارشناسی از 22 لغایت 31 فروردین ماه 1401 صرفاً از طریق ورود به سامانه الکترونیکی خدمـات دانشجویی (بوستان) به نشانی:

http://stu.shahroodut.ac.ir

نسبت به ثبت نام خوابگاه اقدام نمایند.

------------------------------------

نام کاربری: شماره دانشجویی

رمز ورود: کدملی بدون صفرهای ابتدا

تذکرات مهم:

1-آن دسته از دانشجویان غیر بومی مقطع دکتری که قبلا ( در بهمن ماه 1400 و نیز در بازه 10 تا 16 فروردین 1401) طی اطلاعیه اداره امور خوابگاه ها در سامانه بوستان ثبت نام کرده اند، نیازی به ثبت نام مجدد ندارند.

2-ثبت اطلاعات دانشجویان در سامانه صندوق رفاه به نشانی https://bp.swf.ir (صرفاً با مرورگر فایر فاکس و با سیستم کامپیوتر و یا لپ تاپ) قبل از ورود به سامانه بوستان، الزامی است.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مراحل ثبت نام:

  1. انتخاب گزینه ثبت نام دانشجوی جدید
  2. وارد کردن کدملی و تاریخ تولد به صورت کامل
  3. تکمیل فرم اطلاعات و ارسال

آخرین مهلت ثبت نام در سامانه بوستان برای دانشجویان کارشناسی ارشد، دوشنبه 22 فروردین

و برای دانشجویان کارشناسی چهارشنبه 31 فروردین ماه می باشد .

 

  • پس از پایان مهلت ثبت نام در سامانه بوستان، اداره امور خوابگاه ها نسبت به بررسی درخواست واجدین شرایط اقدام و طی اطلاعیه های بعدی نحوه انتخاب اتاق را به اطلاع دانشجویان خواهد رساند.
  • دانشجویان غیر بومی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری که برای انجام امور مربوط به پایان نامه و یا رساله خود نیاز به اسکان در خوابگاه دانشجویی در یک بازه محدود دارند لازم است درخواست خود را طبق روال گذشته در سامانه گلستان، بخش پیشخوان خدمت ( با ذکر بازه زمانی در قسمت توضیحات) ثبت نمایند. اختصاص خوابگاه برای این دسته از دانشجویان فقط با تأیید استاد راهنما، رئیس دانشکده و مدیریت دانشجویی امکان پذیر خواهد بود.
  • با عنایت به لزوم پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی الزامی است و نیز واگذاری خوابگاه صرفا به دانشجویانی که نسبت به تزریق 3 دوز واکسن خود اقدام نموده اند، امکان پذیر بوده و ارائه تصویر کارت معتبر واکسن همراه با فرم اسکان و داشتن ماسک هنگام ورود به خوابگاه الزامی است.
  • دانشجویان عزیز در صورت بروز هرگونـه مشکـل در مراحـل ثبت نـام الکترونیکـی، می توانند موضوع را از طریق ارسال پیام در سامانه الکترونیکی خدمات دانشجویی پیگیری نمایند.

 

اداره امور خوابگاه ها

12345