اخبار و رویدادها: اطلاعیه شماره :(1)نحوه اسکان دانشجویان در خوابگاه هاي دانشگاه صنعتی شاهرود براي بعد از تعطیلات نوروزي 1401

اطلاعیه شماره :(1)نحوه اسکان دانشجویان در خوابگاه هاي دانشگاه صنعتی شاهرود براي بعد از تعطیلات نوروزي 1401
سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱- ۱۷:۱۷:۰۸

اطلاعیه شماره :(1)نحوه اسکان دانشجویان در خوابگاه هاي دانشگاه صنعتی شاهرود براي بعد از تعطیلات نوروزي 1401

اطلاعیه نحوه اسکان دانشجویان در خوابگاه هاي دانشگاه صنعتی شاهرود براي بعد از تعطیلات نوروزي 1401

 

 

اطلاعیه نحوه اسکان دانشجویان محترم در خوابگاه های دانشگاه صنعتی شاهرود پس از تعطیلات نوروزی سال 1401

پیرو اطلاعیه شماره 2 معاونت محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مبنی بر نحوه تشکیل کلاسهای آموزشی دانشجویان محترم پس از تعطیلات نوروزی، موارد ذیل را به استحضار میرساند:

نحوه اسکان دانشجویان مقطع دکتری:

دانشجویان غیر بومی مقطع دکتری متقاضی استفاده از خوابگاه دانشجویی می توانند از تاریخ 10/01/1401 لغایت 16/01/1401 صرفاً از طریق ورود به سامانه الکترونیکی خدمـات دانشجویی (بوستان) به نشانی:

http://stu.shahroodut.ac.ir

نسبت به ثبت نام خوابگاه اقدام نمایند.

تبصره های مهم:

1-آن دسته از دانشجویان غیر بومی مقطع دکتری که قبلا (در بهمن ماه 1400 ) طی اطلاعیه اداره امور خوابگاه در سامانه بوستان ثبت نام کرده و اسامی آنان مورد تایید قرارگرفته نیازی به ثبت نام مجدد ندارند.

2-ثبت اطلاعات دانشجویان در سامانه صندوق رفاه به نشانی https://bp.swf.ir (صرفاً با مرورگر فایر فاکس و با سیستم کامپیوتر و یا لپ تاپ) قبل از ورود به سامانه بوستان، الزامی است.

مراحل ثبت نام:

1. انتخاب گزینه ثبت نام دانشجوی جدید

2. وارد کردن کدملی و تاریخ تولد به صورت کامل

3. تکمیل فرم اطلاعات و ارسال

آخرین مهلت ثبت نام در سامانه بوستان، پایان وقت اداری سه شنبه 16/01/1401 می باشد .

  • پس از پایان مهلت ثبت نام در سامانه بوستان، اداره امور خوابگاه ها نسبت به بررسی درخواست واجدین شرایط اقدام و طی اطلاعیه های بعدی نحوه انتخاب اتاق و واریز اجاره بهاء خوابگاه را حداکثر تا یک روز بعد به اطلاع دانشجویان خواهد رساند.  
  • دانشجویان عزیز در صورت بروز هرگونـه مشکـل در مراحـل ثبت نـام الکترونیکـی، می توانند موضوع را از طریق ارسال پیام در سامانه الکترونیکی خدمات دانشجویی پیگیری نمایند.

                                                               

 

نحوه اسکان دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد:

دانشجویان غیر بومی مقطع کارشناسی ارشد که برای شرکت در کلاسهای تلفیقی و نیز دروس عملی و انجام امور مربوط به پایان نامه خود نیاز به اسکان در خوابگاه دانشجویی دارند لازم است درخواست خود را طبق روال گذشته در سامانه گلستان، بخش پیشخوان خدمت ( با ذکر بازه زمانی در قسمت توضیحات) ثبت نمایند. علاوه بر شرط مندرج در ذیل این اطلاعیه، اختصاص خوابگاه برای این دسته از دانشجویان فقط با تأیید استاد راهنما و دانشکده امکان پذیر خواهد بود.

 

نحوه اسکان دانشجویان مقطع کارشناسی:

لیست اسامی دانشجویان غیر بومی مقطع کارشناسی که برای شرکت در کلاسهای عملی و کارگاهی و دروس آزمایشگاهی اعلام شده توسط دانشکده مربوطه در بازه زمانی مورد نظر نیاز به اسکان در خوابگاه دانشجویی دارند بصورت مجزا برنامه ریزی و از طریق دانشکده مربوطه به اطلاع آنان خواهد رسید، لذا این دسته از دانشجویان در حال حاضر نیازی به ثبت نام اولیه در اداره امور خوابگاهها ندارند.

شرط مهم در اسکان دانشجویان متقاضی در خوابگاه های دانشجویی:

با عنایت به شیوع بیماری کرونا، رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی الزامی است، لذا حسب دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا واگذاری خوابگاه دانشجویی صرفا به دانشجویانی که نسبت به تزریق سه دوز واکسن خود اقدام نموده اند، امکان پذیر بوده و ارائه کارت معتبر واکسن و داشتن ماسک هنگام ورود به خوابگاه نیز الزامی است.

 

                                                                                                             اداره امورخوابگاه ها                                                                                                                                                                                                                     

     

12345