اخبار و رویدادها: دیدار مسئولین دانشگاه با خانواده معظم شهید متحدی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

دیدار مسئولین دانشگاه با خانواده معظم شهید متحدی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰- ۱۲:۰۳:۱۹

دیدار مسئولین دانشگاه با خانواده معظم شهید متحدی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

همزمان با روز بزرگداشت شهدا مسئولین دانشگاه صنعتی شاهرود با خانواده معظم شهید حمیدرضا و محمدرضا متحدی دیدار و گفتگو کردند.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، همزمان با روز بزرگداشت شهدا و در راستای منویات مقام معظم رهبری در تکریم خانواده معظم شهدا، مسئولین این دانشگاه ظهر روز یکشنبه 22 اسفند ماه جاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با شهدای جنگ تحمیلی با خانواده شهید حمیدرضا و محمدرضا متحدی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار دکتر مرتضی ایزدی فرد سرپرست دانشگاه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روز شهید را یادآور زحمات شهیدان در تاریخ انقلاب عنوان کرد و ضمن قدردانی از مادر شهید، شهادت را رسیدن به سرچشمه نور مطرح نمود و گفت: این عزیزان حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و امروز قدردانی از شهيدان و استمرار راه آنها، وظيفه همگانی است.

حجت الاسلام و المسلمین فندرسکی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در این دیدار به جایگاه شهدا اشاره نمود و ابراز کرد: هدف از این دیدارها تکریم این بزرگواران و ادای تکلیف نسبت به ایثار و از خودگذشتگی های آنان است.

011407

12345