اخبار و رویدادها: دیدار همکاران جانباز با هیات رئیسه دانشگاه به مناسبت روز جانباز

دیدار همکاران جانباز با هیات رئیسه دانشگاه به مناسبت روز جانباز
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰- ۱۳:۰۳:۰۸

دیدار همکاران جانباز با هیات رئیسه دانشگاه به مناسبت روز جانباز

به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز،‌ دیدار هیات رئیسه با همکاران جانباز دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، پیش از ظهر روز دوشنبه 16 اسفند ماه به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، مراسمی با حضور جانبازان دانشگاه در تالار کوثر برگزار شد.

دکتر مرتضی ایزدی فرد سرپرست دانشگاه در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک روز جانباز، به فداکاری ها و از خودگذشتگی های همکاران ایثارگر دانشگاه اشاره کرد و گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب نظام سلطه و استکبار با جنگ افروزی می خواهد به منافع خود برسد و نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تاکنون جلوی این زیاده خواهی ها ایستاده و خوار چشم دشمنان بوده و خواهد بود و این موقعیت مرهون تلاشها و از خود گذشتگی ایثارگران جامعه بوده است.

ایشان بر همت فراگیر برای جبران کمبودها و انجام وظیفه به نحو مطلوب تاکید نمود و خواستار گام برداشتن به سمت پیشرفت دانشگاه و به تبع آن ایران عزیز شد. دکتر ایزدی فرد جانبازان را به عنوان یک الگو و نمونه دانست که باید با عمل و اقدام به موقع در جبهه دانش، علم و اقتصاد نیز موفق تر از زمان جنگ عمل نمایند.

در ادامه این نشست که با حضور اعضای هیات رئیسه برگزار شد، حسن اعظمی مسئول امور ایثارگران دانشگاه گزارش کاملی از فعالیت های ایثارگران در دانشگاه و وضعیت های استخدامی و مشکلات مرتبط ارائه نمود و همچنین حاضرین به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

8_9

 9_288_1

12345