اخبار و رویدادها: دانشگاه صنعتی شاهرود میزبان بیش از 900نفر داوطلب آزمون دکتری تخصصی سال 1401

دانشگاه صنعتی شاهرود میزبان بیش از 900نفر داوطلب آزمون دکتری تخصصی سال 1401
سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰- ۱۳:۰۵:۰۴

دانشگاه صنعتی شاهرود میزبان بیش از 900نفر داوطلب آزمون دکتری تخصصی سال 1401

آزمون دکتری تخصصی سال 1401 با حضور 916 داوطلب در صبح روز جمعه ششم اسفند در یک حوزه امتحانی اصلی و 4 حوزه فرعی كه در كارت ورود به جلسه داوطلبان درج شده است در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ؛ نماینده تام الاختیار دانشگاه در برگزاری آزمونهای سراسری با اعلام این خبر گفت: توزیع کارت آزمون دکتری از ۳ اسفند در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  آغاز می شود.

دکترمحمد عطایی نماینده تام الاختیارآزمون دکتری تخصصی سال 1401 در این خصوص افزود: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون نیز در دفتر معاونت آموزشی و تحصیلات تكمیلی   دانشگاه واقع در سازمان مركزی دانشگاه روزهای چهارشنبه چهارم  و پنجشنبه پنجم اسفند  فعال خواهد بود.

نماینده تام الاختیار دانشگاه صنعتی شاهرود در برگزاری آزمونهای سراسری با بیان اینکه داوطلبان  ضمن رعایت اصول بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی با ماسک حضور یابند خاطر نشان کرد:  آوردن هرگونه وسائل اضافی به جلسه آزمون از قبیل تلفن همراه، کیف دستی، ساک دستی و هرگونه لوازم ارتباطی، الکترونیکی و محاسباتی ممنوع است و داوطلبان باید فقط کارت ورود به جلسه آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار به همراه داشته باشند.

12345