اخبار و رویدادها: ارتقاء شهر شاهرود با استفاده از ظرفیت و توانمندیهای دانشگاه و شهرداری

ارتقاء شهر شاهرود با استفاده از ظرفیت و توانمندیهای دانشگاه و شهرداری
یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰- ۱۳:۱۵:۳۴

ارتقاء شهر شاهرود با استفاده از ظرفیت و توانمندیهای دانشگاه و شهرداری

طی دیدار مسئولین دانشگاه و شهردار شاهرود در خصوص همکاری مشترک بین دانشگاه و شهرداری بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تفاهم نامه همکاری منعقد شده در سال 97 نیز با حضور مسئولین دو دستگاه تمدید شد.  

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، روز شنبه 23 بهمن ماه 1400 طی دیدار مسئولین دانشگاه با شهردار شاهرود در خصوص همکاری مشترک بین دانشگاه و شهرداری بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تفاهم نامه همکاری منعقد شده در سال 97 نیز با حضور مسئولین دو دستگاه تمدید شد.

دکتر مرتضی ایزدی فرد سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود، در این دیدار ضمن تبریک ایام دهه فجر به معرفی توانمندی ها و ظرفیت های موجود در دانشگاه اشاره نمود و تاکید داشت: این دانشگاه با وجود نیروهای متخصص و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی بعضا منحصر بفرد؛ آمادگی کامل برای حل مشکلات و انجام پژوهش در حوزه های مختلف شهر را دارد. وی در ادامه خواستار مشارکت بیشتر و همکاری دو جانبه شهرداری با دانشگاه صنعتی شاهرود شد.

مهندس محسن احمدي شهردار شاهرود نيز در این جلسه ضمن تقدير و تشكر، در خصوص همكاري و مشاوره با دانشگاه هايي معتبر چون دانشگاه صنعتي شاهرود ابراز خرسندي نمود و گفت: شهر شاهرود دارای پتانسیل های ارزشمندی است و قطعا جای رشد بسیاری دارد.

 ایشان با اشاره به بهره مندی از ظرفیت های موجود دانشگاه در زمینه های مختلف، به بیان اهمیت اتمام پروژه های نیمه تمام سطح شهر و انجام مطالعات گسترده برای تعریف پروژه های جدید جهت پیشرفت شهر تاکید نمود.

مهندس احمدي ضمن تاکید به انجام مسئولیت در راستای عملگرای و ارتقا شهر، به استفاده مطلوب از فناوری های روز تاکید نمود و ضمن بیان اعلام آمادگی در خصوص همکاری مستمر در راستای تفاهم نامه همکاری مشترک که در گذشته بین شهرداری و دانشگاه منعقد شده بود، خواستار اجرایی سازی امور برای بهره مندی از ظرفیت های جدید و ایده های جدید و اجرایی-عملیاتی در سطح شهر شد.

در ادامه اين ديدار صميمي با حضور دکتر علی دستفان معاون پژوهش و فناوری، دکتر محمد عطایی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی و دکتر هادی قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در خصوص همكاري هاي دو جانبه در راستاي پيشبرد اهداف شهر و دانشگاه بحث و تبادل نظر صورت پذيرفت.

 9062005f-1832-4bbe-8b6f-f7a798c8f12ea8cc5d43-edfc-41ba-a199-045f9405a3b9b22dfb18-aa23-483e-921a-3a3647bcc955_1

 

 

12345