اخبار و رویدادها: عقد تفاهم نامه همکاری دانشگاه صنعتي شاهرود با شرکت آب و فاضلاب استان سمنان

عقد تفاهم نامه همکاری دانشگاه صنعتي شاهرود با شرکت آب و فاضلاب استان سمنان
پنج شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰- ۱۳:۵۷:۴۵

عقد تفاهم نامه همکاری دانشگاه صنعتي شاهرود با شرکت آب و فاضلاب استان سمنان

دکتر محمد طاهری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان با هیات همراه روز چهارشنبه29دي ماه با دکتر مرتضی ایزدی فرد سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود، با جمعی از معاونین و اساتید دانشگاه دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، در راستای همکاری دو جانبه و استفاده از پتانسیل نیروهای متخصص و توانمندی های سخت افزاری دانشگاه، روز چهارشنبه مورخ 29-10-1400؛ دکتر محمد طاهری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان به همراه مهندس ابراهیم باقری مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شاهرود و مهندس کوروش خاموشی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان سمنان با دکتر مرتضی ایزدی فرد سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود و جمعی از معاونین و اساتید دانشگاه دیدار و گفتگو کرد

 

دکتر مرتضی ایزدی فرد ،در ابتدای جلسه با معرفی دانشکده های مهندسی عمران، علوم زمین، مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک، مهندسی مکانیک، مهندسی کشاورزی و مهندسی برق و توانمندی نرم افزاری و سخت افزاری دانشکده های مذکور افزود: این دانشگاه با وجود نیروهای متخصص و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی بعضا منحصر بفرد؛ آمادگی کامل برای حل مشکلات مرتبط با حوزه آب و فاضلاب استان را دارد. ایشان با ذکر تعدادی از قراردادهای مرتبط در این حوزه تاکید کرد که علاقمند به مشارکت بیشتر حل مسایل در امور استان است و خواستار همکاری دو جانبه سازمانها، نهادها و شرکتهای استان با دانشگاه صنعتی شاهرود در این خصوص شد.

 

دکتر محمد طاهری، با ابراز خوشحالی از حضور در دانشگاه و جمع اساتید و تجدید خاطرات دوران دانشجویی؛ با معرفی ساختار سازمانی از امکانات و توانمندیهای ساختاری و خدمات پوششی شرکت آبفای استان سمنان توضیحاتی ارائه دادند و علاقمندی خود را با هر گونه همکاری علمی و تحقیقاتی برای پیشبرد اهداف شرکت اعلام نمود.

ایشان با ارائه خلاصه ای از عملکردها و ارتباطات دانشگاه ها با شرکت و سابقه همکاری فیمابین؛ ابراز علاقمندی کرد که که در همه امور تخصصی حوزه آب به ویژه در راستای باز طراحی نحوه و فرایند تصفیه خانه های آب و فاضلاب، شناسایی و مطالعات منابع آبی در استان، منابع آبهای سازندهای سخت (کارستی)، مدیریت منابع آبهای سطحی استان، حفاظت منابع آبی و حفاظت بهداشتی، آب شیرین کنها و فناوری های جدید در این خصوص و استفاده از پسابهای تصفیه شده جهت پرورش گیاهان و درختان بومی استان تاکید نمود.

در ادامه جلسه مهندس ابراهیم باقری در خصوص فعالیتهای مدیریت امور آبفای شهرستان شاهرود و سوابق ارتباطات علمی و تحقیقاتی موجود با دانشگاه توضیحاتی ارائه دادند. سپس دکتر محمد عطایی معاون آموزشی، دکتر ابراهیم هاشمی معاون دانشجویی، دکتر جواد قالیبافان مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه، دکتر ماشاء ا... رضا کاظمی، دکتر محمد جعفری، ‌دکتر هادی جعفری و دکتر حمید آقاجانی از اساتید حاضر در جلسه در خصوص توانمندی های موجود در دانشکده ها و سوابق کارهای انجام شده در حوزه آب و فاضلاب و نیز توان همکاریهای فیمابین توضیحاتی ارائه کردند.

 

 

                                  

                                 این جلسه با عقد تفاهم نامه همکاری فیمابین دانشگاه صنعتي شاهرود و شرکت آب و فاضلاب استان سمنان به پایان رسید.

 

 

12345