اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود

دیدار هیات رئیسه آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰- ۰۹:۱۹:۳۶

دیدار هیات رئیسه آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود

سیدمحمد موسوی رئیس آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با تعدادی از اعضای هیات رئیسه این اداره با دکتر مرتضی ایزدی فرد سرپرست دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، پیش از ظهر روز دوشنبه 13 دی ماه جاری رئیس آموزش و پرورش شهرستان شاهرود به همراه معاون آموزش متوسطه و معاون توسعه و پشتیبانی با سرپرست دانشگاه، معاون دانشجویی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دیدار و گفتگو کردند.

مرتضی ایزدی فرد در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تشکر از رئیس اداره آموزش و پرورش شاهرود و هیات همراه، با ذکر شرایط فعلی جامعه و مشکلات موجود؛ به نقش و جایگاه آموزش و پرورش در شهرستان اشاره کرد و افزود: دانشگاه قدردان فعالیت های آموزشی و زحمات معلمان است و قطعا همکاری دو واحد فرهنگی در شهر منشا خدمات و خیرات فراوانی خواهد شد.

ایشان در ادامه مطالب خود به توانمندی حوزه های مختلف دانشگاه از منظر آزمایشگاهی، اساتید و قابلیت های پژوهشی اشاره کرد و گفت: با همکاری این دو نهاد علمی می توان به نفع دانش آموزان فعلی و دانشجویان آینده گام برداشت و اثر و جایگاه ماندگاری برای هر دو نهاد در شهر بجای گذاشت.

سید محمد موسوی رئیس آموزش و پرورش شهرستان شاهرود نیز در این جلسه با ذکر نام و خاطره سردار شهید سلیمانی و تقدیر از دکتر محمدمهدی فاتح رئیس سابق دانشگاه به جهت همکاری های گذشته، به دکتر ایزدی فرد سرپرست دانشگاه تبریک گفت و ضمن آرزوی توفیق برای ایشان، در خصوص همکاریهای بین دانشگاه و آموزش و پرورش ابراز امیدورای کرد که کماکان ادامه یابد و در خصوص معرفی بیشتر و شناسایی توانمندی دانشگاه در سطح شهرستان های شاهرود، میامی و دامغان جهت جذب دانشجو خوب بومی تاکید نمود.

در ادامه این جلسه هادی عامریان معاون آموزش متوسطه با توجه به انتخاب رشته توسط دانش آموزان هنرستان های فنی علاوه بر شاخه های نظری دبیرستان به اهمیت برگزاری کمیته همکاری مشترک برای شناساندن دانشگاه به دانش آموزان پرداخت و خواستار راه اندازی بازدید های دانش آموزان، معلمان و مشاوران از دانشگاه همچون سنوات گذشته شد.

در این جلسه دکتر ابراهیم هاشمی معاون دانشجویی و دکتر محمد عطایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و همچنین حسن اله احمدی معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان شاهرود به بیان نقطه نظرات خود پیرامون مسایل فیمابین پرداختند.

80_1

8_6

12345