اخبار و رویدادها: همايش پياده روي به مناسبت دومين سالگرد شهادت سردار سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني

همايش پياده روي به مناسبت دومين سالگرد شهادت سردار سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰- ۱۳:۲۵:۵۳

همايش پياده روي به مناسبت دومين سالگرد شهادت سردار سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني

معاونت فرهنگي و اجتماعي با همكاري و مشاركت معاونت دانشجويي این دانشگاه به مناسبت دومين سالگرد شهادت سردار رشيد اسلام سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني، همايش پياده روي را مزين به نام اين شهيد بزرگوار برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، معاونت فرهنگي و اجتماعي با همكاري و مشاركت معاونت دانشجويي این دانشگاه و با عنايت به دومين سالگرد شهادت سردار رشيد اسلام سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني، همايش پياده روي را مزين به نام اين شهيد بزرگوار در ساعت 11 صبح روز دوشنبه مورخ 13دی ماه 1400 از مقابل غذاخوری زيتون تا مسجد پيامبر اعظم (ص) اين دانشگاه در پرديس مركزي برگزار نمود.

در ادامه  حجت الاسلام و المسلمین حسینی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جهت تجديد بيعت با آرمان‌هاي والاي امام (ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب؛ در اين همايش باشكوه به ارائه سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی به شخصیت عرفانی، جایگاه والا و محبوبیت سردار سلیمانی پرداخت و ضمن بیان آیات و روایاتی، رسیدن به چنین جایگاهی را داشتن بصیرت و ارتباطی نزدیک با پروردگار برشمرد و گفت: صلابت و شجاعتی برگرفته از ایمان و پایبندی صادقانه شهید حاج قاسم سلیمانی به عهدی که با پروردگار خود بست و شهادت و محبوبیتی جهانی، اجر و مزد دنیایی ایثار و اخلاصش در این مسیر شد.

 این مراسم با شکوه با قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط احمد خدابخشیان، مداحی آقای صادقی ذاکر اهل بیت، همسرایی گروه میعاد و اقامه نماز ظهر و عصر با رعايت كامل پروتكل هاي بهداشتي همراه بود.

0813040602

12345