اخبار و رویدادها: نمایه شدن مجله دانشکده علوم ریاضی در پایگاه های معتبر بین المللی

نمایه شدن مجله دانشکده علوم ریاضی در پایگاه های معتبر بین المللی
پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰- ۰۹:۲۱:۱۹

نمایه شدن مجله دانشکده علوم ریاضی در پایگاه های معتبر بین المللی

مجله دانشکده علوم ریاضی تحت عنوان "Journal of Algebraic Systems"  موفق به دریافت نامه پذیرش از تیم ارزیابی انجمن ریاضی اروپا جهت نمایه شدن این مجله در پایگاه اطلاعاتی "Zentralblatt MATH (Zb Math.)" شده است.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، مجله دانشکده علوم ریاضی تحت عنوان "Journal of Algebraic Systems"  موفق به دریافت نامه پذیرش از تیم ارزیابی انجمن ریاضی اروپا جهت نمایه شدن این مجله در پایگاه اطلاعاتی "Zentralblatt MATH (Zb Math.)" شده است.

پایگاه اطلاعاتی فوق یکی از نمایه ساز‌ها و پایگاه‌های معتبر بین‌المللی در رشته علوم ریاضی می‌باشد.

این مجله در سال ۲۰۱۳ به سردبیری دکتر ابراهیم هاشمی عضو هیات علمی دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شاهرود و توسط دانشکده علوم ریاضی این دانشگاه و با هدف گسترش علم ریاضیات در زمینه های مرتبط با جبر و تعاملات بین المللی با دیگر محققان برجسته دنیا راه اندازی شد.

لازم به ذکر است؛ مجله دانشکده علوم ریاضی با هیات تحریریه ای متشکل از اساتید دانشگاه های داخل و همچنین خارج از کشور که مقالات اصیل پژوهشی در تمام زمینه های مرتبط با شاخه جبر را جهت چاپ مورد بررسی قرار می دهد، در سال های اخیر موفق به نمایه سازی در پایگاه های مهم بین المللی مانند Scopus و MathScinet شده است و در رتبه  الف مجلات علمی و پژوهشی وزارت علوم نیز قرار دارد.

 cover_en

12345