اخبار و رویدادها: برگزاری مراسم مجازی گرامیداشت روز دانشجو دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری مراسم مجازی گرامیداشت روز دانشجو دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰- ۱۲:۱۹:۴۰

برگزاری مراسم مجازی گرامیداشت روز دانشجو دانشگاه صنعتی شاهرود

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو، مراسمی را در آستانه روز ۱۶ آذر در بستر سامانه ال ام اس برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه در صبح روز 15 آذر ماه جاری به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو، مراسمی را در آستانه روز ۱۶ آذر با حضور پرشور دانشجویان در بستر سامانه ال ام اس برگزار نمود.

دکتر مرتضی ایزدی فرد سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود در این مراسم مجازی ضمن گرامی داشت و تبریک روز دانشجو با یاد سه دانشجو شهید 16 آذر، به بیان نقش دانشجویان در حرکت های عدالت خواهانه و انقلابی این روز و اهمیت مقام دانشجو در جامعه امروز پرداخت و به برخی از پیام های دانشجویان در سامانه ال ام اس در زمینه زمان و کیفیت بازگشایی دانشگاه پاسخ داد. وی ضمن تاکید بر کسب اطلاع از رسانه های رسمی دانشگاه در خصوص چگونگی بازگشایی و حضور در دانشگاه، دانشجویان را  به همت و سعی بیشتر در جهت یادگیری دروس در فضای مجازی و استفاده بهینه از فرصت ها توصیه نمود.

در ادامه این مراسم مجازی دکتر مهدی قزوینی کارشناس تاریخ معاصر و مدرس دانشگاه، ضمن تبریک روز دانشجو بر نقش 16 آذر در استکبار ستیزی و تداوم حرکت انقلاب اسلامی تأکید و به بیان سخنانی در خصوص تبیین تاریخی این روز بزرگ و لزوم بصیرت افزایی سیاسی و اجتماعی دانشجویان پرداخت.

ایشان پیش زمینه های شکل گیری حرکت 16 آذر در فضای سیاسی کشور را تشریح کرد و در ادامه بر نقش دخالت استکبار و آمریکا و زیرسوال بردن عنصر عزت و هویت ایرانی و اسلامی و پاسخ دانشجویان به این تحقیر پرداخت و با تاکید بر نقش دانشجو در فضای استکبارستیزی امروز و نقش دانشجو و دانشگاه در ایجاد امید و نشاط در جامعه افزود: دانشجویان بهتر است در چهار جبهه علمی، فرهنگی، مطالبه گری بدون حب و بغض سیاسی و داشتن قدرت اقدام و عمل حرکت نمایند.

 

 

12345