اخبار و رویدادها: عطرافشانی مزار شهدای گمنام و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان به مناسبت هفته بسیج

عطرافشانی مزار شهدای گمنام و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان به مناسبت هفته بسیج
شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰- ۱۱:۴۰:۲۱

عطرافشانی مزار شهدای گمنام و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان به مناسبت هفته بسیج

مراسم عطر افشانی مزار شهدای گمنام و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج توسط هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج هیات رئیسه این دانشگاه با حضور در گلزار شهدای گمنام واقع در پردیس مهندسی و فناوری های نوین با آرمان‌های  شهیدان تجدید میثاق کردند.

حاضرین در این مراسم معنوی که از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد، با نثار فاتحه و شاخه‌های گل پایبندی خود را به آرمان‌های شهدا اعلام نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل فندرسکی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در این مراسم با بیان روایاتی بر اهمیت داشتن امنیت و آرامش در کشور تاکید و اشاره نمود: میزان اهمیت روابط اجتماعی آزادانه و معاشرت های صمیمی در شرایط شیوع بیماری کرونا بیشتر احساس می شود، به همین منظور قدردان فداکاری های شهدایی هستیم که امنیت و آرامش را با جانفشانی های خود برای کشور رقم زدند و کشور را از هرگونه ناهنجاری و ورود بیگانه در امان نگه داشتند.

ایشان نیاز به امنیت را یکی از مهمترین نیازهای بشر عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد که خانواده دانشگاهی در کنار دیگر آحاد جامعه برای تحقق آرمان های شهدا و پاسداشت خونشان تلاش خواهند کرد.

دکتر مرتضی ایزدی فرد سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود در این مراسم ضمن تقدیر از معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به جهت برگزاری این مراسم، افزود: این شهر و این دانشگاه مزین و مفتخر به آرامگاه شهیدان والامقام است، جوانانی که با برومندی و رشادت از جان خود برای آرامش و آسودگی مردم میهنشان تلاش نمودند. وی همچنین ضمن تقارن آغاز فعالیت خود به عنوان سرپرست دانشگاه در هفته مزین به نام بسیج، تاکید نمود: از شهدا به جهت پیشبرد هر چه بهتر مسیر پیش رو استعانت خواهیم گرفت و امید داریم که با همراهی تمامی عزیزان این دانشگاه مسیر رو به پیشرفت را کماکان طی نماید.

 

07

05

12345