اخبار و رویدادها: معارفه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود

معارفه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰- ۱۳:۳۱:۴۹

معارفه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود

دکتر محمد عطایی استاد دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، طی جلسه ای با حضور دکتر مرتضی ایزدی فرد سرپرست دانشگاه،  دکتر محمد عطایی استاد دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک این دانشگاه به عنوان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی معرفی شد.

در بخشی از حکم ایشان آمده است؛

احتراماً؛ با عنايت به بند «10-هـ» ماده «4» آيين نامه جامع مديريت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي، پژوهشي و فناوري مصوب جلسه 684 شوراي عالي انقلاب فرهنگي و مراتب تعهد، تخصص و تجربيات ارزنده جنابعالي به موجب اين ابلاغ با حفظ پست سازماني به عنوان سرپرست معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي دانشگاه منصوب مي شويد.

اميد است با استعانت از خداوند متعال و عنايت به اصول والاي انقلاب اسلامي و بر اساس اهداف و سياست هاي وزارت متبوع و دانشگاه، در سايه تلاش، همدلي و همفكري با همكاران محترم در انجام امور محوله موفق باشيد. توفيق روزافزون جنابعالي را از درگاه خداوند منان مسالت مي نمايم.

دکتر ایزدی فرد در این جلسه ضمن تشکر از دکتر عطایی به جهت قبول این مسئولیت، اظهار امیدواری کرد که با توجه به توانمندی و تجربه ایشان، حوزه معاونت آموزشی در جهت پیشبرد اهداف تعیین شده به درستی گام برخواهد داشت.

01

04

12345