اخبار و رویدادها: بازدید رئیس صندوق رفاه دانشجویان کشور از دانشگاه صنعتی شاهرود

بازدید رئیس صندوق رفاه دانشجویان کشور از دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰- ۱۲:۵۸:۰۱

بازدید رئیس صندوق رفاه دانشجویان کشور از دانشگاه صنعتی شاهرود

دکتر مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان کشور و تیم همراه طی سفری به شهرستان شاهرود از خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه و روند نوسازی آن بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در راستای بررسی مشکلات خوابگاه های استان سمنان ( سفر استانی)، دکتر مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان کشور، دکتر ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل این سازمان و مهندس رحیمی کارشناس سازمان امور دانشجویان، طی سفری به شهرستان شاهرود در روز چهارشنبه 3 اذر ماه جاری، از خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه و روند نوسازی آن بازدید نمودند.

18

دکتر گنجی در این بازدید ضمن بررسی مشکلات رفاهی دانشجویان و ارائه راهکارهای لازم، مقرر نمود تا با همکاری صندوق رفاه دانشجویان، گام های مناسبی در راستای افزایش اعتبار وام‌های دانشجویی، بهره‌مندی دانشجویان از وام‌های خاص، ارائه تسهیلاتی جهت خوابگاه و موارد دیگر جهت رفاه بیشتر دانشجویان برداشته شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از خوابگاه های برادران پردیس مرکزی و پردیس مهندسی و فناوری های نوین ( هدایت، بصیرت و ولایت)، خوابگاه یاس، نسترن و مسکن خواهران، تاسیسات و موتورخانه پردیس مرکزی و سرای تحصیلات تکمیلی دانشگاه بازدید داشت.

دکتر گنجی در ادامه ی سفر خود بر سر مزار گلزار شهدای گمنام واقع در پردیس مهندسی و فناوری های نوین دانشگاه، با اهدای فاتحه به روح بلند شهیدان والامقام، از خداوند توفیق خدمت برای همه مسئولین متعهد در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستار شد.

01

در این بازدید، که باهدف بررسی وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود و بررسی شیوه‌ی نوسازی و تجهیز آن‌ها برای بازگشایی دانشگاه ها در دوره پساکرونا صورت‌گرفت، دکتر مرتضی ایزدی فرد سرپرست دانشگاه، دکتر حمید آقاجانی مشاور و رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی، دکتر ابراهیم هاشمی معاون دانشجویی، دکتر احمد واعظیان مدیرکل امور دانشجویی، مهندس علی نادمی رئیس اداره تعمیر و نگهداری، کارشناسان و سرپرستان حوزه دانشجویی و روابط عمومی این دانشگاه نیز حضور داشتند. هیأت ‌بازدید کننده، پس از بررسی اقدامات صورت‌گرفته و بازدید از خوابگاه‌ها،‌ درخصوص روند نوسازی و شیوه‌ی تأمین منابع مالی آن گفت‌وگو و تبادل‌نظر کردند.

14

12345