اخبار و رویدادها: پیام تبریك سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

پیام تبریك سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج
سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰- ۱۰:۲۸:۱۵



به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر مرتضی ایزدی فرد، سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود طی پیامی هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:


بسمه‌تعالی
بسیج، میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند.
امام خمینی (ره)

هفته بسیج بهترین فرصت برای یادآوری نقش آفرینی های دلاورانه، مجاهدانه ‌و صادقانه ی بسیجیان سلحشور در طول حیات طیبه انقلاب اسلامی و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روحیه بسیجی در آحاد ملت، مخصوصاً جوانان پرشور و مدافعان ولایت است. بسیج، مردمی‌ترین نهاد جمهوری اسلامی ایران است که در آغازین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با درایت امام راحل (ره) و به پشتوانه‌ی رشادت، حق باوری و حماسه سازی مردم خداجوی ایران تأسیس شد و امروز به جریانی هدفمند و باصلابت بدل گشته است که با تلاش مخلصانه و غیورانه در راه پاسداری از ارزش‌های اسلامی و توسعه‌ی گفتمان انقلابی، آینه‌ی تمام نمایی از پایگاه والای مردمی و حضور مقتدرانه‌ی جمهوری اسلامی در جغرافیای جهانی را به نظاره‌ی شرق و غرب می نهد.
سپری شدن گام نخست انقلاب اسلامی نیز با جانفشانی و حضور مخلصانه بسیج و بسیجیان جان برکف در عرصه های مختلف دفاع از نظام و آرمان های انقلاب اسلامی همراه بوده که مانند نگینی پر فروغ در کارنامه بسیج مستضعفین می درخشد.
این‌جانب هفته بسیج و سالروز تأسیس سازمان بالنده و پویای بسیج مستضعفین را به‌تمامی بسیجیان عرصه مجاهدت و حماسه سازی، به‌ویژه دانشجویان و دانشگاهیان بسیجی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم در سایه‌ی ولایت مداری و تکلیف محوری و در پرتوی منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با نقش‌آفرینی پویا در حوزه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی، از گذرگاه‌های حساس کنونی، بسیجی وار عبور کنیم و در ادای تکلیفمان برای پاسداشتِ دستاوردهای انقلاب اسلامی و بالندگی علمی کشور، از هيچ كوششي دريغ نورزیم.

دکتر مرتضی ایزدی فرد
سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود

8000_1

12345