اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه با اعضای هیأت علمی دانشكده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شاهرود

دیدار هیات رئیسه با اعضای هیأت علمی دانشكده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰- ۱۷:۲۶:۲۵

دیدار هیات رئیسه با اعضای هیأت علمی دانشكده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شاهرود

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود طبق برنامه از پیش تعیین شده؛ با اعضای هیات علمی دانشكده مهندسی برق این دانشگاه دیدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده ها، رئیس به همراه اعضای هیات رئیسه این دانشگاه روز دوشنبه اول آذر ماه جاری با اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی برق، با حفظ شرایط و الزامات بهداشتی در سالن اجتماعات کوثر دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه دكتر حسین خسروی رئیس دانشكده مهندسی برق دانشگاه گزارشی مبسوط از عملکرد یکسال اخیر دانشکده و برنامه های در دست اقدام ارائه نمود و با ذکر توانمندی ها و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری این دانشکده، آماری از تعداد دانشجویان و فعالیت های اساتید در حوزه های مختلف انتشار مقالات و کتب، انجام طرح های تحقیقاتی و قراردادهای پژوهشی مطرح و در پایان ضمن اشاره به مشکلات و مسایل موجود، به بیان توضیحاتی در خصوص برنامه های در دست اقدام دانشکده پرداخت.

طی این دیدار دكتر محمد مهدی فاتح رئیس سابق دانشگاه و عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق ضمن تشكر از مدیران ستادی و آموزشی، به بیان شرایط فعلی موجود در مجموعه دانشگاه پرداخت و ضمن تبریک به دکتر مرتضی ایزدی فرد به عنوان رئیس دانشگاه، گفت: به نوبه خود به دانشگاه و وزارت علوم تبریک می گویم که فرد شایسته ای برای مدیریت مجموعه انتصاب شده است و امید داریم که جامعه دانشگاهی با همت و تلاش بیشتر با رئیس جدید همراهی نموده تا از شرایط کنونی به شایسته ترین حالت ممکن عبور کنیم.

ایشان با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در بخش های مختلف دانشگاه، توجه ویژه همکاران را به تقویت همکاری های آموزشی، پژوهشی و فناوری جلب نمود و افزود: هر یک از اعضا باید با توجه به توانمندی که دارند در روند پیشرفت اهداف دانشگاه در حوزه های مختلف به ویژه در تولید علم، تاسیس شرکت های دانش بنیان، کارآفرینی و مهارت افزایی و تشکیل قطب های علمی فعالیت نمایند و این از ضروریات دانشگاه پویا و فعال است.

دکتر مرتضی ایزدی فرد سرپرست دانشگاه؛ نیز در این نشست صمیمی از زحمات و تلاش های صادقانه و دلسوزی هشت ساله دکتر محمدمهدی فاتح در تصدی مدیریت این مجموعه قدردانی نمود و در ادامه با بیان توضیحاتی از عملکرد ایشان در کسوت ریاست دانشگاه دفاع کرد. 

ایشان در این دیدار ضمن تقدیر از لطف مدیران، اساتید، کارمندان و دانشجویان، خواستار همراهی و خردجمعی به جهت پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه شد.

در طی این نشست كه با هدف هم فكری و هم اندیشی در جهت بررسی مشكلات موجود و ارائه راهكارهای اجرایی برگزار شد برخی از اعضای هیأت علمی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و اعضای هیات رئیسه دانشگاه به سوالات مطرح شده از سوی اعضای هیات علمی در حوزه تخصصی خود پاسخ دادند.

800_6

80

12345