اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه با اعضای هیأت علمی دانشكده علوم زمین دانشگاه صنعتی شاهرود

دیدار هیات رئیسه با اعضای هیأت علمی دانشكده علوم زمین دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰- ۱۳:۵۱:۴۳

دیدار  هیات رئیسه با اعضای هیأت علمی دانشكده علوم زمین دانشگاه صنعتی شاهرود

در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با شورای دانشكده ها، نشست رئیس و اعضای هیات رئیسه این دانشگاه با شورای دانشکده علوم زمین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده ها، نشست رئیس و اعضای هیات رئیسه این دانشگاه روز دوشنبه 24 آبان ماه جاری با شورای دانشکده علوم زمین در محل تالار کوثر این دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه دكتر رمضان رمضانی اومالی رئیس دانشكده علوم زمین دانشگاه به ارائه گزارشی مبسوط از اقدامات صورت گرفته در این دانشکده، تعداد اساتید و دانشجویان، مقالات، آزمایشگاه ها، شرکت های فناور و دانش بنیان، انعقاد تفاهم نامه، اخذ مجوز و پذیرش دانشجو در رشته ی جدید گوهر شناسی در سال 1401 اشاره نمود و با بیان توضیحاتی در خصوص همکاری صورت گرفته با آکادمی علوم زمین چین، به برنامه های در دست اقدام این دانشکده پرداخت.

دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه در این جلسه ضمن استقبال از برگزاری چنین جلساتی، اظهار داشت که حسن برگزاری این جلسات و بحث و گفتگو با اعضای هیأت علمی و شنیدن نقطه نظرات و انتقادات مسیر پیش رو را مشخص خواهد کرد.

در طی این نشست كه با هدف هم فكری و هم اندیشی در جهت بررسی مشكلات موجود و ارائه راهكارهای اجرایی برگزار شد برخی از اعضای هیأت علمی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و اعضای هیات رئیسه دانشگاه به سوالات مطرح شده از سوی اعضای هیات علمی در حوزه تخصصی خود پاسخ دادند.

8_2

8_3

12345