اخبار و رویدادها: دکتر مرتضی ایزدی فرد به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود منصوب شد.

دکتر مرتضی ایزدی فرد به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود منصوب شد.
یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰- ۱۶:۲۴:۱۱

دکتر مرتضی ایزدی فرد به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود منصوب شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر «مرتضی ایزدی‌فرد» را به عنوان سرپرست «دانشگاه صنعتی شاهرود» منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر «مرتضی ایزدی‌فرد» را به عنوان سرپرست «دانشگاه صنعتی شاهرود» منصوب کرد.

در حکم دکتر زلفی‌گل، خطاب به سرپرست دانشگاه آمده است؛

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیۀ انقلابی و توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه «تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت» با رویکردی تحول گرایانه و مسأله محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی»، حرکت در مرزهای دانش و دستیابی به دیپلماسی و مرجعیت علمی به انجام رسانید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

وزیر علوم، در نامه ای ضمن پذیرش استعفای دکتر محمدمهدی فاتح، رئیس سابق دانشگاه صنعتی شاهرود، از خدمات و تلاش های وی در زمان مدیریت این دانشگاه از سال 1392 تا پایان آبان ماه 1400 قدردانی نمود.

دکتر محمدمهدی فاتح استاد تمام کنترل (رباتیک) از دانشگاه ساتهمپتون انگلستان و عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و رباتیک دانشگاه صنعتی شاهرود طی دیدار با وزیر علوم، پیشرفت های حاصله در دانشگاه را مرهون نگاه راهبردی دانست که با تعقیب آن در سال های گذشته توسط ریاست دانشگاه و همکاری موثر مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان محقق شده است.

گفتنی است دکتر مرتضی ایزدی‌فرد دانش آموخته دکتری تخصصی فیزیک در گرایش ماده چگال از دانشگاه لینشوپینگ سوئد و عضو هیات علمی و دانشیار دانشگاه صنعتی شاهرود است. از سوابق اجرایی ایشان میتوان به رئیس دانشکده فیزیک، مدیر تحصیلات تکمیلی و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اشاره کرد.

photo_2021-11-22_09-14-39

12345