اخبار و رویدادها: بر گذاری جلسه معارفه دانشجویان 1400

بر گذاری جلسه معارفه دانشجویان 1400
دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰- ۱۱:۰۹:۱۷



جلسه معارفه دانشجویان جدید الورد دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت در تاریخ 27 آبان با حضور دانشجویان ورودی 1400، رئیس دانشکده، مدیران گروه ها، و جمعی از اساتید دانشکده برگذار شد.
رییس دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت جناب آقای دکتر مجتبی غیاثی در این آیین ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان جدیدالورود عنوان نمودند تحصیل در دانشگاه ، دوران مهم و تعیین کننده در زندگی شما و بستری مناسب برای تحصیل، کسب مهارت، ورود به حرفه و مسیری جهت توسعه فردی و بالندگی است. ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت و جایگاه دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت در تربیت نیروی متخصص و تاثیر بر سرمایه انسانی کشور پرداختند و تصریح نمودند دانشکده با بیش از دو دهه فعالیت با دراختیار داشتن اساتید زبده و به نام، فارغ التحصیلان موفق و آینده داری را به جامعه علمی کشور تقدیم نموده است که در حال خدمت رسانی به کشور و جامعه می باشند.
ایشان در پایان ضمن تشکر از دانشجویان ضمن تاکید بر تداوم آموزش مجازی بدلیل ادامه دار بودن بیماری کویید 19 ضمن آرزوی موفقیت و سلامت برای تک تک دانشجویان و خانواده هایشان از دانشجویان جهت دعوت به واکسیناسیون و تشویق دیگران، جهت دستیابی به محیط امن و آرام جهت تشکیل کلاسها به صورت عادی دعوت به مشارکت نمود.
سپس مدیران محترم گروههای دانشکده نیز ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان جدیدالورود، موارد آموزشی ازجمله بندهای مهم آئین نامه آموزشی را برای دانشجویان بازخوانی نمودند. همچنبن اهمیت موضوع پژوهش و مراحل تعریف و انجام پایان نامه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی تشریح شد.
در ادامه جلسه، اعضاء هیات علمی رشته های مختلف دانشکده تجارب خود درخصوص مسائل آموزشی را به دانشجویان انتقال دادند و اهمیت استفاده بهینه از زمان را مورد تاکید قرار دادند. ضمن آنکه تفاوت آموزش در فضای مجازی نسبت به شرایط حضوری و مواردی که می بایست دانشجویان مدنظر داشته باشند توسط ایشان تشریح شد.
در ادامه، توضیحات جامعی برای نحوه استفاده از سامانه های گلستان و LMS توسط کارشناس آموزش دانشکده ارائه شد و نحوه ارائه درخواست ها و چگونگی حل مشکلات احتمالی در این سامانه ها نیز تشریح شد.

12345