اخبار و رویدادها: ایجاد رشته جدید در دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک

ایجاد رشته جدید در دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک
چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰- ۱۴:۰۱:۱۱



ایجاد رشته جدید "اقتصاد و مدیریت معدنی" در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود و بر اساس مصوبات شورای گسترش آموزش عالی وزارت عتف با ایجاد یک رشته در مقطع کارشناسی و دو رشته در مقطع کارشناسی ارشد موافقت به عمل آمد.

دکتر ایزدی فرد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با بیان این خبر افزود: این دانشگاه در مقطع کارشناسی رشته مهندسي شهرسازي در دانشکده مهندسی معماری و شهرسازی، در مقطع کارشناسی ارشد  رشته/ گرایش مهندسي معدن ـ اقتصاد و مديريت معدني در دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک و در مقطع كارشناسي ارشد گوهرشناسي كاربردي و كاني هاي صنعتي در دانشکده علوم زمین در نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 دانشجو می پذیرد.

ایشان در ادامه افزود: با عنایت به اینکه پذيرش دانشجو در دو رشته مقطع كارشناسي ارشد بعد از پايان اعلام ظرفيت رشته ها در سامانه سازمان سنجش آموزش كشور اعلام شده است، پذيرش دانشجو به شرح جدول زیر مجدد افزوده شده و دانشجویان می توانند در زمان انتخاب رشته، بر اساس علاقه مندی این رشته ها را انتخاب نمایند.

شایان ذکر است رشته مهندسی شهرسازی در دفترچه انتخاب رشته دانشجویان مقطع کارشناسی درج شده بود و از مهر 1400 در این رشته پذیرش دانشجو انجام شده است.

12345