اخبار و رویدادها: پیام تبریک آغاز سال تحصیلی جدید

پیام تبریک آغاز سال تحصیلی جدید
شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰- ۱۰:۱۳:۵۵

پیام تبریک آغاز سال تحصیلی جدید

آغاز سال تحصیلی جدید را به دانشجویان عزیز دانشگاه صنعتی شاهرود صمیمانه تبریک عرض نموده و برای همگان، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، تواًم با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.

پیام سال نو تحصیلی


با فرارسیدن ماه مهر هر سال شور و نشاط دیگری سراسر کشور به ویژه محیطهای آموزشی را فرا می گیرد و دوباره و پرانرژی فعالیت های آموزشی و پژوهشی، در مسیر پیشرفت علمی و توسعه پایدار و رشد و تعالی کشور آغاز می شود. این ایام سرآغاز دوره جدیدی برای نودانشجویانی است که با تلاش و کوشش خود مسیر تازه ای در زندگی آغاز کرده و با بهره گیری از دانش اساتید، خویش را برای ایفای نقشی تاثیرگذار در آینده جامعه مهیا می سازند.
دانشگاه به عنوان نهادي آموزشي، پژوهشي، اجتماعي، فرهنگي و كارآفريني و همچنین كانون تفكر و جوشش فكري در جامعه بوده و در اين راستا بر يكايك اعضاي جامعه دانشگاهي فرض است كه با ايجاد فضايی همراه با نشاط، در مسیر پويايی علمی و فرهنگي هم راستا با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در محيط دانشگاه تلاش نمايند. دانشجویان به عنوان آینده سازان ایران عزیز برای پاسداری از آرمان های بزرگ و حفظ امنیت و استقلال که نشانه پایمردی بزرگمردانی است که در طی سالها مجاهدت برای ما به میراث گذاشته اند، احساس مسئولیت داشته و بی شک با سعی مداوم و تولید علم آمیخته با ایمان بنیادی ترین رسالت خویش را به انجام خواهند رساند.
امید است در طول سال تحصیلی پیش رو، دانشجویان عزیز با تکیه بر توانمندی ها و استعدادهای خود و با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه، همراه با استادان، کارشناسان و کارکنان دانشگاه در محیطی پر نشاط در جهت تهذيب، خودسازی و علم اندوزی، تلاش مضاعف نموده و حضور حقیقی و تأثیر گذار خود را در عرصه های علمی و فرهنگی جامعه به اثبات برسانند.
آغاز سال تحصیلی را به جامعه دانشگاهی ایران، به خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی و به ویژه نودانشجویانی كه در این سال به محيط دانشگاه وارد می شوند، صميمانه تبريك گفته و براي همگان از درگاه خداوند متعال موفقيت، بهروزي و سعادت را آرزومندیم.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود

12345