اخبار و رویدادها: آزمون عملی ورودی رشته علوم ورزشی در سال 1400 به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود

آزمون عملی ورودی رشته علوم ورزشی در سال 1400 به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰- ۰۸:۵۹:۳۸

آزمون عملی ورودی رشته علوم ورزشی در سال 1400 به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود

آزمون عملی ورودی رشته علوم ورزشی در سال 1400 به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود در استان سمنان میزبان  قریب به 400 دختر و پسر داوطلب ورود به رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی و دانشگاه فرهنگیان بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، آزمون عملی ورودی رشته علوم ورزشی در سال 1400 به میزبانی این دانشگاه در استان سمنان در تاریخ 10 و 11 شهریور ماه سال جاری برگزار شد که طی آن  قریب به 400 دختر و پسر داوطلب ورود به رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی و دانشگاه فرهنگیان، تمامی مراحل آزمون را مطابق شیوه نامه اجرایی پژوهشگاه تربیت بدنی و سازمان سنجش به انجام رساندند.

دکترعادل دنیائی استادیار فیزیولوژی ورزشی این دانشگاه به عنوان مسئول اجرایی بخش برادران این آزمون، گفت: دانشکده تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان تنها دانشکده تخصصی تربیت بدنی در سطح استان برای دومین بارمیزبان این رویداد بزرگ بود که با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و با همکاری اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود به انجام رسید.

وی همچنین تاکید نمود: در سال های گذشته این آزمون تنها در 5 نقطه از ایران انجام و هم استانی های عزیز مجبور به عزیمت به استان های دیگر جهت انجام آزمون بودند که از سال گذشته این مهم با پیگیری دانشکده تربیت بدنی در سطح استان و به میزبانی شاهرود انجام می شود.

لازم به ذکر است، خانم دکتر خدایی مسئول بخش اجرایی خواهران و دکتر رضا اندام دانشیار مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی، رئیس دانشکده تربیت بدنی و نماینده تام الاختیار در برگزاری آزمون فوق بوده اند.

photo_2021-09-12_09-00-57

12345