اخبار و رویدادها: رتبه مجلات دانشگاه طبق نتایج ارزیابی سال 99 نشریات معتبر علمی وزارت علوم

رتبه مجلات دانشگاه طبق نتایج ارزیابی سال 99 نشریات معتبر علمی وزارت علوم
چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰- ۱۲:۰۹:۳۵

رتبه مجلات دانشگاه طبق نتایج ارزیابی سال 99 نشریات معتبر علمی وزارت علوم

طبق ارزیابی سالانه دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی و دبیر کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رتبه سالانه مجلات علمی و پژوهشی دانشگاه ها، انجمن های علمی و مراکز پژوهشی در سال 99 تعیین شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، طبق ارزیابی سالانه دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی و دبیر کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رتبه مجلات این دانشگاه در سال 99 تعیین گردید و افتخار دیگری در کارنامه دانشگاه ثبت شد.

دو نشریه Journal of Mining and Environment از گروه فنی و مهندسی به سردبیری دکتر محمد عطایی از دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک و  Journal of Algebraic Systemsاز گروه علوم پایه به سردبیری دکتر ابراهیم هاشمی موفق به کسب رتبه الف در ارزیابی سال 1399 از کمیسیون ارزیابی نشریات، وزارت علوم شده است.

شایان ذکر است که در سال گذشته بسیاری از نشریات دانشگاههای معتبر ایران افت رتبه داشته اند. مدت داوری مقالات، دریافت مقالات بین المللی، هیات دبیران بین المللی و نمایه های بین المللی از جمله شاخص های مهم برای ارزیابی امسال است که بیشتر در خصوص کیفی سازی نشریات می باشد.

لازم به ذکر است؛ مجله دانشکده مهندسی معدن در پایگاه WOS ، مجله دانشکده علوم ریاضی پیشتر در پایگاه Scopus و  به تازگی در پایگاه معتبر بین المللی zbMATH نمایه شده است.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، کسب این افتخار را به جامعه دانشگاهی تبریک می گوید.

 

9_1

 

7

12345