اخبار و رویدادها:  تکریم و معارفه مدیر دفتر فنی و طرح های عمرانی دانشگاه صنعتی شاهرود

 تکریم و معارفه مدیر دفتر فنی و طرح های عمرانی دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰- ۱۳:۰۸:۳۳

 تکریم و معارفه مدیر دفتر فنی و طرح های عمرانی دانشگاه صنعتی شاهرود

طی مراسمی ضمن تقدیر از زحمات سی ساله مهندس صادقی به عنوان مدیر دفتر فنی و طرح های عمرانی دانشگاه صنعتی شاهرود، مهندس رضایی به عنوان مدیریت جدید این حوزه منصوب گردید.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، پیش از ظهر روز شنبه 13 شهریور ماه جاری طی نشستی با حضور رئیس دانشگاه، دکتر شیخ معاون اداری و مالی، مدیران حوزه های مختلف و کارکنان حوزه دفتر فنی و طرح های عمرانی، از زحمات مهندس صادقی به واسطه زحماتشان در کسوت مدیریت حوزه فوق تقدیر بعمل آمد و مهندس رضایی به عنوان مدیر جدید این مجموعه معرفی شد.

در ابتدایی این جلسه دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، ضمن تبریک دوران بازنشستگی، تعدد امور در دفتر فنی و مدیریت طرح های عمرانی دانشگاه را لازمه تلاش مستمر عنوان نمود و از زحمات و تلاش های سی ساله مهندس صادقی قدردانی کرد و در ادامه برای مهندس رضایی جهت پیشبرد اهداف این مسئولیت آرزوی توفیق و پیشرفت بیش از پیش داشت.

در این جلسه مهندس صادقی به ارائه گزارش جامعی از فعالیت های صورت گرفته در این حوزه در زمان مسئولیت خود پرداخت و اشاره نمود:  طی سی سال گذشته مجموعاً ۸۵ مورد تعداد ساختمان های به اتمام رسیده و بهره برداری شده در پردیس های دانشگاه اعم از ساختمان های بزرگ و بعضاً کوچک و مجموعاً ۴ مورد ساختمان های در حال اجرا انجام شده است. وی در خصوص اقدامات حصار کشی و محوطه سازی و همچنین زمین های ورزشی رو باز و غیره نیز به ۱۴ مورد اشاره نمود و در پایان با بیان خاطراتی، ازگذشتگان و فعالان این حوزه یادی کرد.

در ادامه این جلسه حاضرین متناسب با نحوه ارتباط حوزه کاری خود با مهندس صادقی به بیان نقاط قوت در طول تصدی ایشان پرداختند و از زحمات وی تقدیر کردند و با بیان انتخاب به جا مهندس رضایی براي مسئوليت جدید ایشان، جهت همکاری با این حوزه اعلام آمادگی نمودند.

030200

.

 

12345