اخبار و رویدادها: اعلام تاریخ برگزاری آزمون عملی علوم ورزشی در استان سمنان- دانشگاه صنعتی شاهرود

اعلام تاریخ برگزاری آزمون عملی علوم ورزشی در استان سمنان- دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰- ۱۱:۳۷:۱۹



 

‍‍‍‍‍‍‍به اطلاع می‌رساند، تاریخ برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی و رشته آموزش تربیت‌بدنی (فرهنگیان) دانشگاه‌ها در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰، در استان سمنان(شهرستان شاهرود) به شرح زیر می باشد:

‍‍‍‍‍‍بخش آقایان: ۱۰ شهریور ماه

بخش بانوان: ۱۱ شهریور ماه

ساعت مراجعه جهت آزمون:

نام خانوادگی های الف تا س، تایم صبح: از ساعت ۷ الی ۱۰

نام خانوادگی های ش تا ی، تایم بعد از ظهر: از ساعت ۱۲ الی ۱۵

آدرس: شاهرود-میدان هفت تیر- دانشگاه صنعتی شاهرود- دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی- سالن ورزشی فجر - شماره تماس: ۰۲۳۳۲۳۹۵۹۰۰

نکات مهم

1- متقاضيان آزمون عملي تربيت بدني درصورتي كه در موعد مقرر (از تاريخ 06/04/1400 لغايت 12/04/1400) نسبت به اعلام علاقه مندی و پرداخت هزينه آزمون عملي اقدام ننموده‌اند، درصورت تمايل براي شركت در آزمون عملي (به شرطی که در جلسه امتحانی گروه آزمايشي علوم رياضي و فني، علوم انساني و علوم تجربي روزهاي پنجشنبه مورخ 10/04/1400 و جمعه مورخ 11/04/1400 حاضر بوده‌اند و انتخاب رشته کرده اند) مي‌توانند جهت بررسي وضعيت خود با همراه داشتن دو قطعه عكس، كارت شناسايي معتبر و همچنين شماره داوطلب و پرونده گروه آزمايشي شركت در آزمون، در تاریخ  مذکور به محل برگزاري به نماينده سازمان سنجش مستقر، مراجعه نمايند.

2- متقاضيان رشته‌ علوم ورزشي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي و آموزش تربيت بدني پرديس‌هاي دانشگاه فرهنگيان بايد علاوه بر مبلغ واريزي براي هزينه آزمون عملي (موضوع پرداخت700.000 «هفتصد هزار» ریال در اطلاعيه مورخ 1400/03/29)، می بایست بابت پرداخت هزینه انجام معاينه پزشكي و تست‌هاي سلامت و تندرستي مبلغ 650.000 (ششصدو پنجاه هزار) ريال، از  تاریخ 10/05/1400 به درگاه پژوهشگاه  تربیت بدنی  به نشانی www.ssrc.ac.ir  مراجعه نموده و هزینه را پرداخت نمایند. در ضمن فیش مربوط را پرینت گرفته و در زمان و محل اعلام شده در اطلاعیه مورخ 1400/05/24 به حوزه‌هاي برگزاري محل آزمون عملي مراجعه نمايند. همچنين لازم است فیش پرداخت را به نماینده پژوهشگاه تربیت بدنی مستقر در حوزه آزمون عملي تحویل نمايند.

3- داوطلبانی که برای دانشگاه فرهنگیان، دعوت به مصاحبه نشده اند، شرکت در آزمون عملی، برای آنها امکان پذیر است.
‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ به اطلاع می‌رساند، کلیه دواطلبانی که‌ در موعد مقرر انتخاب رشته آزمون کنکور سراسری، رشته آموزش تربیت‌بدنی دانشگاه‌ فرهنگیان را انتخاب کرده‌اند، (حتماً می‌بایست، انتخاب رشته کرده باشند) اما دعوت به مصاحبه نشده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند، در آزمون عملی شركت نمایند.
‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پس از برگزاری آزمون عملی، با جمع‌بندی نمرات آزمون کنکور و نمره آزمون عملی، ممکن است در صورتی که داوطلبان، در مقایسه با رقبای خود، حائز شرایط لازم باشند، برای دانشگاه فرهنگیان استان محل سکونت خود، دعوت به مصاحبه شوند.‍

4- در خصوص رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی نیز داوطلبانی که در انتخاب رشته یکی از کد محل های این رشته را انتخاب کرده اند مجاز به شرکت در آزمون عملی می باشند.

یادآوری مهم برای متقاضیان:

1- آزمون متناسب با شرایط کنونی کشور بازبینی و فیلم شیوه اجرای آزمون، همراه با دستورالعمل های مربوطه، در درگاه پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و کانال تلگرامی دانشکده تربیت بدنی قابل مشاهده می باشد. متقاضیان گرامی می‌توانند با مشاهده فیلم و تمرین مهارتهای لازم، آمادگی نسبی بیشتری را برای شرکت در آزمون علوم ورزشی کسب نمایند.

2- همه متقاضیان موظف هستند لباس و کفش مناسب سالن ورزشی،  لباس مناسب جهت معاینه بدنی و اسکلتی، وسایل بهداشتی لازم از جمله 3 عدد ماسک، دو جفت دستکش لاتکس و مواد ضدعفونی کننده همراه داشته باشند تا در زمان حضور در دانشگاه اقدام به رعایت دستورالعمل های بهداشتی نمایند.

3- همه متقاضیان موظف به رعایت فاصله 2 متری از عوامل اجرایی و سایر متقاضیان می‌باشند، ضمن اینکه باید از رد و بدل کردن وسایل شخصی با سایرین جداً خودداری نمایند.

4- به منظور حفظ سلامت متقاضیان و خانواده آنها، از ورود افراد همراه به حوزه های اجرای آزمون عملی جلوگیری خواهد شد. این افراد می بایست در محیطی خارج از فضای دانشگاه در انتظار اتمام آزمون و بازگشت متقاضیان باشند.

5- متقاضیان گرامی می بایست یک ساعت قبل از حضور در حوزه، آب و مواد غذایی مورد نیاز خویش را مصرف نمایند تا در صورت طولانی شدن فرآیند آزمون دچار ضعف جسمی نشوند. همراه داشتن نوشیدنی و میان وعده مناسب و مصرف شخصی این مواد بلامانع است (در حوزه های آزمون عملی مواد غذایی و نوشیدنی توزیع نمی شود و هر متقاضی می بایست شخصاً احتیاجات خود در این زمینه را مرتفع سازد).

در خصوص سایر اخبار مرتبط با آزمون عملی از طریق سایت سازمان سنجش و پایگاه رسمی پژوهشگاه تربیت بدنی و کانال تلگرامی دانشکده تربیت بدنی اطلاع رسانی خواهد شد.

‍‍‍‍ لینک سایت سازمان سنجش:  http://www.sanjesh.org/

لینک سایت پژوهشگاه:  https://ssrc.ac.ir/fa

لینک تلگرام دانشکده تربیت بدنی شاهرود: ‍‍@physicaleducationsut

 ‍‍‍

12345