اخبار و رویدادها: بزرگترین رقابت علمی سال 1400 همزمان با سراسر کشور در دانشگاه صنعتی شاهرود

بزرگترین رقابت علمی سال 1400 همزمان با سراسر کشور در دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰- ۱۲:۴۴:۰۸

بزرگترین رقابت علمی سال 1400 همزمان با سراسر کشور در دانشگاه صنعتی شاهرود

بزرگترین رقابت علمی سال 1400 همزمان با سراسر کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، کنکور کارشناسی به عنوان بزرگترین رقابت علمی سال 1400همزمان با سراسر کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در 7 حوزه امتحانی در این دانشگاه برگزار شد و پرونده آن در ظهر روز شنبه 12 تیر ماه جاری بدون اعلام مورد خوداظهاری در خصوص این بیماری بسته شد.

در آزمون کارشناسی امسال در مجموع چهار هزار و 476 داوطلب در مدت چهار روز با 5 گروه آزمایشی در 7 حوزه امتحانی این دانشگاه برای کسب صندلی دانشگاه ها با یکدیگر رقابت کردند.

رعایت کلیه دستور العمل های بهداشتی ابلاغی در این آزمون

آزمون سراسری امسال همچون سال گذشته در شرایط خاص و با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزار شد و دست اندرکاران برگزاری آزمون در دانشگاه صنعتی شاهرود تمام تلاش خود را برای برگزاری آزمونی با رعایت همه دستور العمل های بهداشتی ابلاغی و آرامش خاطر داوطلبان و خانواده های آنان نمودند.

تعداد شرکت کنندگان به تفکیک گروه های آزمایشی

روز چهارشنبه 9 تیر ماه جاری 294 داوطلب دختر و 156 داوطلب پسر در گروه آزمایشی هنر در دو حوزه امتحانی، روز پنجشنبه 10 تیر ماه جاری تعداد 333 داوطلب پسر و 165 داوطلب دختر در گروه آزمایشی علوم ریاضی و همچنین تعداد 479 داوطلب پسر و 747 داوطلب دختر در گروه آزمایشی علوم انسانی در مجموع در شش حوزه امتحانی، روز جمعه 11 تیر ماه جاری تعداد 607 داوطلب پسر و هزارو 148 داوطلب دختر در گروه آزمایشی تجربی در شش حوزه امتحانی و روز شنبه 12 تیر ماه جاری تعداد 210 داوطلب پسر و 337 داوطلب دختر در گروه آزمایشی زبان های خارجی در دو حوزه امتحانی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

لازم به ذکر است، با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت تمهیدات لازم، تمام حوزه‌های امتحانی کنکور کارشناسی این دانشگاه بعد از اتمام هر جلسه آزمون به همت بسیج توسط کارشناسان بهداشت محیط به طور دقیق ضدعفونی گردید.

پرونده آزمون سراسری کارشناسی سال 1400 در سایه کرونا  و  با حضور تعدادی از مسیولین شهری، استانی و همچنین بازرسین و با همکاری بخش های مختلف از جمله پلیس راهور، اورژانس، هلال احمر و کلیه همکاران دانشگاه در بخش های روابط عمومی، حراست، امور اداری، اداره نقلیه، اداره امور خدمات و... بسته شد.

 

12345