اخبار و رویدادها: یبانیه بسیج کارکنان دانشگاه صنعتی شاهرود در خصوص انتخابات رياست جمهوري و انتخابات شوراها

یبانیه بسیج کارکنان دانشگاه صنعتی شاهرود در خصوص انتخابات رياست جمهوري و انتخابات شوراها
پنج شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰- ۱۹:۵۵:۳۲



بسم الله الرحمن الرحيم

 الّلهُمَّ صَلِّ عَلي مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

 وصيت من به ملت شريف آن است كه در تمام انتخابات در صحنه باشند و اشخاصي كه انتخاب مي كنند، روي ضوابطي باشد كه اعتبار مي شود... مراجع و علماي بزرگ تا طبقه بازاري و كشاورز و كارگر و كارمند، همه و همه مسوول سرنوشت كشور و اسلام مي باشند؛ چه در نسل حاضر و چه در نسل هاي آتيه و چه بسا كه در بعضي مقاطع، عدم حضور و مسامحه گناهي باشد كه در صدر گناهان كبيره است. (صحيفه امام، ج ۲۱، ص۲۲۱)

رهبر معظم انقلاب خطاب به ملت ايران، در آستانه انتخابات: تا كمتر از ۴۸ساعت ديگر يك رويداد سرنوشت‌ساز در كشور اتفاق خواهد افتاد و آن عبارت است از انتخابات رياست جمهوري و انتخابات شوراها/ قطعا سرنوشت كشور در يك برهه زماني در همه زمينه‌هاي اقتصادي، فرهنگي، امنيت، سلامت و... وابسته به عملي است كه شما مردم ايران روز جمعه انجام خواهيد داد.

خدا را شاكريم كه جامعه بزرگ دانشگاهي همواره در جهت حفظ آرمان‌هاي نظام و حراست از كيان وعزت ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف انقلاب نقشي كم نظير ايفا نموده و همراه ملت بزرگ و فداكار ايران با هوشياري و اتحاد و مقاومت، توطئه‌ها و نقشه‌هاي خبيثانه و پليد دشمنان را در جهت تضعيف اقتدار و پيشرفت كشور نقش بر آب ساخته اند.

همكاران محترم دانشگاهي ، اينك كه كشور عزيزمان در معرض بي رحمانه ترين انواع تحريمهاي اقتصادي، دارويي و... از سوي مستكبراني قرار گرفته كه همواره براي تضعيف كشور و ملت ايران با بهره گيري از ابزارهاي ناعادلانه و همراهي غول هاي رسانه اي برنامه ريزي مي نمايند، وظايف همه ما حضور در پاي صندوق هاي رأي و خلق حماسه ديگر با رعايت دستورالعملهاي بهداشتي است

وعده ديدار روز جمعه 28خرداد ماه ، صندوق هاي انتخابات ، ضمناً صندوق سيار ثابت انتخابات در تالار شقايقهاي دانشگاه ميزبان حضور گرم شما خواهد بود.

                                                                                           بسيج كاركنان دانشگاه صنعتي شاهرود

 

12345