اخبار و رویدادها: افتخار آفرینی دو کانون فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود در نهمین دوره جشنواره سراسری رویش.

افتخار آفرینی دو کانون فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود در نهمین دوره جشنواره سراسری رویش.
شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰- ۱۲:۱۳:۱۵

افتخار آفرینی دو کانون فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود در نهمین دوره جشنواره سراسری رویش.

افتخار آفرینی کانون فیلم و عکس و کانون هنرهای تجسمی و صنایع دستی دانشگاه صنعتی شاهرود در نهمین دوره جشنواره سراسری رویش.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، آیین اختتامیه نهمین دوره جشنواره رویش با حضور دکتر علی ربیعی سخنگوی دولت، دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی و برخی از معاونان فرهنگی دانشگاه‌های کشور به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی عصر روز چهارشنبه 19 خردادماه 1400 برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که بنا به اعلام دبیرخانه، حدود 80 درصد از کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه های سراسر کشور حضور داشتند، نام کانون فیلم و عکس دانشگاه صنعتی شاهرود در بخش کانون های برگزیده قرار گرفت و در بخش رشته مصنوعات سفالی، آقای محمدامین آفتابی دانشجوی رشته حسابداری این دانشگاه به نمایندگی از کانون هنرهای تجسمی و صنایع دستی برگزیده شد.

دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در این مراسم تاکید کرد: کانون های فرهنگی، حضور دانشجویان را در عرصه اجتماع نشان می‌دهد و این هنر حضور امر کوچکی نیست‌. کانون ها امروز هویتی برای خود به دست آورده اند و یک سرمایه و ظرفیت برای ما هستند.

لازم به ذکر است جشنواره رویش، به عنوان عرصه تجلی توانمندی ها و استعدادهای ارزشمند کانون های فرهنگی، هنری، دینی واجتماعی، بستر مناسب برای انعکاس ظرفیت های قابل توجه کانون ها می باشد. بر این  اساس  دانشگاه ها  بر مبنای  سیاست ها  و  راهبردهای  مدوّن  جشنواره و طبق  زمانبندی تعیین شده  نسبت به برگزاری جشنواره های رویش دانشگاهی اقدام نموده  و  برگزیده های بخش های مختلف و همچنین آثار و دستاوردهای کانونی خود را پس از انجام ارزیابی و داوری به دبیرخانه جشنواره ملی رویش معرفی می نمایند.

اسفندماه 1399 و در مرحله دانشگاهی این جشنواره در دانشگاه صنعتی شاهرود، دستاوردهای کانونی برگزیده در این مرحله پس از کارشناسی از طریق سامانه رسمی اعلام شده توسط وزارت متبوع به مرحله ملی راه یافتند.

8000

12345