اخبار و رویدادها: نشست مجازی هيات رئيسه دانشگاه با شورای دانشكده شیمی

نشست مجازی هيات رئيسه دانشگاه با شورای دانشكده شیمی
سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰- ۱۳:۳۶:۳۸

نشست مجازی هيات رئيسه دانشگاه با شورای دانشكده شیمی

هیات رئیسه دانشگاه در نشست مجازی با رئیس و اعضای هیات علمی دانشکده شیمی این دانشگاه گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه صبح روز دوشنبه 3 خرداد ماه سال 1400 با رئیس و اعضای هیات علمی دانشکده شیمی این دانشگاه به صورت مجازی گفتگو نمودند.

دكتر مهدي ميرزايي رئيس دانشكده شيمي دانشگاه در ابتداي اين جلسه ضمن تشكر از هيات رئيسه به ارائه گزارشي در خصوص فعالیتهای علمی و پژوهشی اعضاي هيات علمي، تعداد دانشجویان، كارشناسان آموزشی، آزمايشگاه های آموزشی و تحقيقاتي پرداخت. وی در ادامه به درخواست ها و نيازمندي هاي مرتبط با پيشبرد اهداف اين دانشكده اشاره نمود و رعایت نکات ایمنی و فراهم نمودن شرایطی مناسب در آزمایشگاه های دانشکده را جزء برنامه های اصلی و ضروری دانست. ايشان در اين ديدار برنامه هاي آتي دانشكده را مطرح و در خصوص مشكلات موجود نقطه نظرات خود را بيان كرد.

طي اين ديدار دكتر فاتح رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود، ضمن تشكر از رئيس و اعضاي هيأت علمي این دانشكده در خصوص حقوق همکاران اعضای هیات علمی به بیان نکاتی پرداخت و بر استمرار و پیگیری این مطالبه تاکید نمود. دکتر فاتح با توجه به اعلام نیازهای مطرح شده در این جلسه، بر پیگیری خریدها بر اساس اولویت های موجود اذعان نمود و توجه بر ایمنی آزمایشگاه ها را در اولویت اول برشمرد.

ایشان در ادامه به اهمیت بهره مندی از مشورت با همکاران و به خصوص روسای دانشکده ها تاکید نمود و بيان داشت: ماموریت گرایی و تغییر ساختارهای دانشگاه ها نیازمند فکری جدید، چاره اندیشی و ایجاد فضای کاری آموزشی، پژوهشی، فناوری، کارآفرینی و روابط بین الملل برای اساتید است.

دکتر فاتح به ارتقا همکاری های بین المللی اساتید و اهمیت حضور همکاران از دانشگاه های معتبر خارجی تاکید نمود و یادآور شد: همکاری علمی، تحقیقاتی و پژوهشی با همکاران و اساتید ایرانی مقیم خارج از کشور و اساتید خارجی می تواند کمک شایانی به سطح و پیشرفت دانشگاه نماید.

در طی این نشست كه با هدف هم فكری و هم اندیشی در جهت بررسی مشكلات موجود و ارائه راه حل آن ها به صورت مجازی برگزار شد، اعضای هیات علمی دانشکده شیمی به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و نیازمندی ها پرداختند و هیات رئیسه دانشگاه به سوالات طرح شده از سوی اعضای هیات علمی در حوزه تخصصی خود پاسخ دادند.

photo_2021-05-25_13-33-29

12345