اخبار و رویدادها: نشست مجازی هيات رئيسه دانشگاه با شورای دانشكده فیزیک

نشست مجازی هيات رئيسه دانشگاه با شورای دانشكده فیزیک
سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰- ۱۳:۴۴:۴۷

نشست مجازی هيات رئيسه دانشگاه با شورای دانشكده فیزیک

هیات رئیسه دانشگاه در نشست مجازی با رئیس و اعضای هیات علمی دانشکده فیزیک این دانشگاه گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه صبح روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه سال 1400 با رئیس و اعضای هیات علمی دانشکده فیزیک این دانشگاه به صورت مجازی گفتگو نمودند.

دكتر حسامی رئیس دانشكده فیزیک دانشگاه در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم و تشكر از هیات رئیسه، گزارشی پیرامون فعالیت های یک ساله دانشکده در حوزه های آموزشی، پژوهشی و اجرایی ارائه نمود. ایشان به بیان خلاصه ای وضعیت فعلی دانشجویان در مقاطع مختلف، تعداد اعضای هیات علمی، وضعیت آموزشی، آزمایشگاه های آموزشی و تحقیقاتی و تعداد مقالات معتبر منتشر شده پرداخت و در ادامه به درخواست ها و نیازمندی های دانشکده اشاره نمود.

دكتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، ضمن تشكر از رئیس و اعضای هیأت علمی این دانشكده به اهمیت بهره مندی از نظرات و ارائه انتقادات و پیشنهادات در چنین جلساتی تاکید نمود و افزود یک از اصلی ترین اهداف تشکیل چنین جلساتی شنیدن دیدگاه ها و نظراتشان که نقشی بسیار سازنده و رهگشا در مجموعه مدیریتی دانشگاه دارد. ایشان با بیان وضعیت روز دانشگاه ها و درخشش دانشگاه صنعتی در بخش های مختلف، بر کیفی تر سازی فعالیت ها در همه حوزه ها تاکید و بیان داشت: تغییر ساختارهای سنتی دانشگاه ها و بروز نمودن همه فعالیتها، نیازمند تراوشات فکری همه عزیزان و چاره اندیشی برای ایجاد فضای کاری مناسب چنین شرایطی است و لازم است در همه حوزه های آموزشی، پژوهشی، فناوری، کارآفرینی و روابط بین الملل همگام به پیش برویم.

ایشان در خصوص همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی و پیگیری های صورت گرفته در این خصوص به بیان نکاتی پرداخت و بر استمرار این مطالبه عمومی تاکید نمود.

در طی این نشست كه با هدف هم فكری و هم اندیشی در جهت بررسی مشكلات موجود و ارائه راه حل آن ها به صورت مجازی برگزار شد، برخی از اعضای هیات علمی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. همچنین هیات رئیسه دانشگاه به سوالات طرح شده از سوی اعضای هیات علمی در حوزه تخصصی خود پاسخ دادند.

photo_2021-05-18_13-47-50

12345