اخبار و رویدادها: پیام تبریک دکترمحمد مهدی فاتح به مناسبت «روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی»

پیام تبریک دکترمحمد مهدی فاتح به مناسبت «روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی»
دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰- ۰۹:۰۶:۲۲

پیام تبریک دکترمحمد مهدی فاتح به مناسبت «روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی»

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با تاکید به اینکه روابط عمومی موجب پیشبرد اهداف یک نهاد و افزایش بهره وری از امکانات ونیروی انسانی خواهد شد،روز جهانی ارتباطات وروابط عمومی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

مقام معظم رهبری (مدظله العالی): روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می گذرد.

بدون تردید روابط عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی، نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی برعهده دارد.اکنون که اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است بر همگان آشکار شده، نمی توان نقش آن را در پیشبرد اهداف یک نهاد یا سازمان، بهبود کیفی و کمی فعالیت ها و افزایش بهره وری از امکانات و نیروی انسانی نادیده گرفت.

امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی اساسی است. نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیته ای حرفه ای، علمی و الکترونیکی، از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است. بنابر این، از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع، منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری سازمان است.

روابط‌عمومی دانشگاه می‌تواند با بکارگیری تجهیزات و دانش روز برای تقویت ارتباط هرچه بهتر با استادان، دانشجویان و کارکنان، زمینه تحقق صحیح تنویر افکارعمومی و تحقق برنامه‌ها و اهداف دانشگاه را فراهم کند، به طوری که دستاوردهای این نهاد علمی در حوزه‌های مختلف به خوبی تبیین شود.

در پایان ضمن تشکر از زحمات همکاران عزیزم در روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، این روز را به همه این عزیزان تبریک می‌گویم و امیدوارم با احساس مسئولیت، دلسوزی و خلاقیت بیشتردر جهت برآورده شدن اهداف این نهاد علمی حرکت کنند.

از خداوند منان برای همکاران آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون در انجام مأموریت‌های محوله  را دارم.

12345