اخبار و رویدادها: نشست هیات رئیسه دانشگاه با شورای گروه آموزشی زبان انگلیسی-دروس عمومی و گروه آموزشی معارف اسلامی.

نشست هیات رئیسه دانشگاه با شورای گروه آموزشی زبان انگلیسی-دروس عمومی و گروه آموزشی معارف اسلامی.
سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰- ۱۱:۱۴:۴۷

نشست هیات رئیسه دانشگاه با شورای گروه آموزشی زبان انگلیسی-دروس عمومی و گروه آموزشی معارف اسلامی.

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیأت علمی گروه آموزشی زبان انگلیسی - دروس عمومی و گروه آموزشی معارف اسلامی این دانشگاه به صورت مجازی گفتگو كردند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه صبح روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه سال 1400 با مدیر و اعضای هیات علمی گروه های آموزشی زبان انگلیسی-دروس عمومی و گروه معارف اسلامی این دانشگاه به صورت مجازی گفتگو نمودند.

در این دیدار دكتر محمدمهدی فاتح رئیس دانشگاه، برگزاری چنین جلساتی را سبب همفكری، همدلی و پیشبرد اهداف دانشگاه عنوان نمود و اظهار امیدواری كرد: مشكلات طرح شده با بررسی همه جانبه توسط مسئولان ذیربط و پیگیری مدیران گروه ها طبق ضوابط و مقررات مرتفع شود.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، ضمن استقبال از نظرات ارزشمند اعضای هیات علمی این دو گروه آموزشی جهت فعالیت های مستمر برای پیشبرد اهداف دانشگاه، خاطر نشان كرد: هر یك از شما با طرح موضوعات مفید از دیدگاه خود در اداره امور به ما كمك می كنید و همین نظرات، پیشنهادات و راه حل های شماست كه موجبات پیشرفت دانشگاه را فراهم می سازد. دکتر فاتح پیرامون مسایل و معضلات پیشروی جامعه و دانشگاه در ادامه سخنان خود حل معضلات فرهنگی را به عنوان وظیفه همگانی و امری قابل توجه مطرح نمود و كمك همگانی افراد را خواستار شد.

در این جلسه دكتر ابوطالب ایرانمهر مدیر گروه آموزشی زبان انگلیسی و دروس عمومی ضمن ارائه گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در این گروه، به بیان نیازمندی ها، مشکلات و پیشنهادات مرتبط با این گروه آموزشی پرداخت. همچنین دكتر انطیقه چی مدیر گروه آموزشی معارف اسلامی نیز در این جلسه، گزارشی در خصوص فعالیت های این گروه در طی سال 1399و نیز مشکلات و مسایل موجود ارائه نمود.

در پایان این دیدار پس از بیان نقطه نظرت اعضای هیات علمی حاضر در جلسه، هیات رئیسه دانشگاه به سوالات طرح شده توسط اعضای هیات علمی حاضر در حوزه تخصصی خود پاسخ دادند.

 photo_2021-05-11_11-41-21

12345