اخبار و رویدادها: نشست هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده مهندسی صنایع و مدیریت به صورت مجازی برگزار شد.

نشست هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده مهندسی صنایع و مدیریت به صورت مجازی برگزار شد.
چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰- ۰۹:۰۸:۳۰

نشست هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده مهندسی صنایع و مدیریت به صورت مجازی برگزار شد.

هیات رئیسه دانشگاه در نشست مجازی با رئیس و اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت این دانشگاه گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه صبح روز دوشنبه 6 اردیبهشت ماه سال 1400 با رئیس و اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت این دانشگاه به صورت مجازی گفتگو نمودند.

دكتر مجتبی غیاثی رئیس دانشكده مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه، در این جلسه ضمن تشكر از هیات رئیسه دانشگاه به ارائه گزارشی پیرامون رشته ها، دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف، اعضای هیات علمی و رشد مقالات JCR پرداخت و با اشاره به بین رشته ای بودن رشته های این دانشکده و ماهیت جذب دانشجو، توضیحاتی در خصوص مشكلات، نیازمندی ها و برنامه های آتی جهت توسعه این دانشکده بیان نمود.

طی این نشست دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه، ضمن تبریک روز معلم و تقدیر و تشكر از دکتر غیاثی بابت ارائه گزارشی کامل و همچنین اعضای هیات علمی این دانشکده، برگزاری چنین جلساتی همراه با نقد و پیشنهادات کاربردی را موجب پیشبرد بهتر و بیشتر اهداف مجموعه عنوان نمود و خاطر نشان کرد: اکثریت قاطع اعضای هیات علمی دانشگاه با مشارکت و حمایت به موقع از اقدام وزیر علوم در خصوص دوره ای کردن مدیریت در استان از استقلال دانشگاه دفاع نمودند و این نقش آفرینی در عرصه های دیگر نیز موجب دستاوردهای کلان خواهد شد. وی در ادامه به همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی در خانواده وزارت علوم و وزارت بهداشت و درمان اشاره کرد و ارائه پیشنهادات و مشارکت اعضای هیات علمی را موجب پیشبرد هر چه بیشتر اهداف برشمرد.

دکتر فاتح در ادامه از زحمات اساتیدی که در مسئولیت های اجرایی دانشگاه حضور داشته اند، قدردانی نمود و در این خصوص ضمن تقدیر و تشکر از آقای دکتر محمود رحیمی و تبریک به جهت خدمات چندین ساله خود تا رسیدن به مرحله بازنشستگی، و برای ایشان و همه بازنشستگان دانشگاه آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون نمود.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر فندرسکی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، در این جلسه ضمن برشمردن فرصت های ارزشمند در ماه مبارک رمضان بر بهره مندی آگاهانه از این ایام تاکید نمود و با بیان روایات و حکایتی کوتاه بر اهمیت ارتباط با اهل بیت جهت رسیدن به سرمنزل مقصود تاکید کرد.

در طی این نشست كه با هدف هم فكری و هم اندیشی در جهت بررسی مشكلات موجود و ارائه راه حل آن ها به صورت مجازی برگزار شد، برخی از اعضای هیات علمی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. همچنین هیات رئیسه دانشگاه به سوالات طرح شده از سوی اعضای هیات علمی در حوزه تخصصی خود پاسخ دادند.

WhatsApp Image 2021-04-28 at 13.26.22

WhatsApp Image 2021-04-28 at

12345